30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
اصول نوین ورزش در آب

اصول نوین ورزش در آب

(0)

2,590,000ریال

2,331,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اصول نوین ورزش در آب

انتشارات حتمی منتشر کرد:
کتاب « اصول نوین ورزش در آب » تألیف امیرعباس قلی ‏پور، دکتر سحر دانشور، زهره هاشم ‏آبادی، مرضیه فتخانی و مهلا تشکری‏ زاده در 178 صفحه مصور در قطع وزیری ، چاپ سوم 1399 از سوی انتشارات حتمی به بازار نشر عرضه شده است.
ورزش و فعالیت بدنی در آب در گذشته به عنوان آب درمانی توسط ایرانی­ ها و ژاپنی ­ها، مصریها و یونانی­ ها با توجه به خواص بسیار آب مورد توجه بوده و به فراوانی استفاده می شده است.
شاید آسانترین و راحت ترین وسیله ای که ورزشکاران و مردم برای رفع خستگی، کسالت و به دست آوردن آرامش و راحتی از آن استفاده می کنند آب باشد.
گرفتن دوش آب گرم پس از ورزش و مسابقه؛ یا پس از انجام کارهای سنگین روزانه تقریبا یک امر طبیعی و عادی است که تمام بازیکنان و افراد، آگاهانه یا بدون آگاهی از آن استفاده میکنند.
آبدرمانی یک روش عامه پسند است و به خلاف اکثر روش های دیگر، رفع خستگی عضلانی با رضایت و خشنودی ورزشکاران توام میشود. با وجود تمام مزایا در مورد آبدرمانی باید گفت: با شناخت و آگاهی از تاثیرات فیزیولوژیکی و درمانی آب به آسانی و راحتی می توان از آن استفاده کرد.
شاید استفاده از آب در موارد درمانی و رفع خستگی در ورزشکاران و به دست آوردن آرامش جسمی و روحی قدمتی معادل قدمت زندگی بشر داشته باشد. مزایا و خصوصیات استفاده از آبدرمانی برای تسکین دردها و آفرینش آرامش یعنی در موارد درمانی و رفع خستگی در ورزشکاران و به دست آوردن آرامش جسمانی و روحی متعدد است؛ ازجمله در دسترس بودن آن برای همه، ارزان بودن نسبت به روش های دیگر، اندازه گیری درجه حرارت آب به آسانی، سبک شدن وزن بدن در آب و عامه پسند بودن آن برای همه از مزایای آب درمانی است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی