30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
راهنمای سلامت جسمانی برای کارمندان
راهنمای سلامت جسمانی برای کارمندان
تخفیف

%10

راهنمای سلامت جسمانی برای کارمندان (حتمی)

(0)

990,000ریال

891,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
7

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای سلامت جسمانی برای کارمندان

انتشارات حتمی منتشر کرد :
امروز به دلیل مکانیزه شدن زندگی روزمره و عدم تحرک کافی مخصوصاً در بین کارمندان و پشت میز‌نشینان میزان ابتلاء به عوارض و آسیب‌های جسمانی بسیار شایع شده است.
شایان ذکر است که عدم رعایت فعالیت‌های جسمانی مناسب و عدم توجه به استانداردهای موجود در انجام کارهای روزانه نیز تأثیر زیادی در ابتلاء به این نوع عوارض و آسیب‌ها را دارد. عدم وجود سلامت جسمانی تأثیر بسیاری بر زندگی افراد و همچنین بر عملکرد مناسب کارمندان می‌گذارد.
کتاب حاضر در تلاش است که با تشریح برخی از عوارض و آسیب‌های جسمانی شایع در بین کارمندان و همچنین ذکر برخی از روش‌های اصلاحی برای جلوگیری و رفع این مشکلات سلامت، جسمانی مناسب را در بین این قشر عظیم جامعه گشترش دهد.
لازم به ذکر است که انجام ورزش‌‌ها و روش‌های اصلاحی ذکر شده در این کتاب باید تحت نظر متخصصین امر انجام شود. تا بیشترین تأثیر خود را داشته باشد.

حركات اصلاحی یكی از بخش‌های تربیت‌بدنی است كه هدف آن پیشگیری و رفع برخی ناهنجاری‌های جسمانی توسط تمرین‌های بدنی است. به سخن دیگر حركات اصلاحی عبارت است از برنامه‌های ورزشی و حركتی كه در آن با اجرای تمرین‌های خاص عملكرد و ساختمان بدن تغییر می‌كند و اصلاح می‌شود. اصطلاح حركات اصلاحی را نمی‌توان بدون توجه به مفاهیم دیگری مثل تربیت‌بدنی تكاملی و تربیت‌بدنی انطباقی بررسی كرد زیرا هر سه به طریقی مرتبط با هم و مكمل یكدیگر هستند. این عناوین به برنامة تمرین‌های ورزشی كسانی مربوط می‌شود كه شركت در كلاس‌های تربیت بدنی برای آن‌ها امكان ندارد و برای از بین بردن ناهنجاری‌های جسمانی خود فعالیت‌هایی انجام میدهند. سه اصطلاح فوق را تحت عنوان كلی تری به نام تربیت‌بدنی ویژه نیز بیان كرده اند. عبارت تربیت‌بدنی ویژة مفهوم نسبتاً كلی و فراگیری است كه همة كسانی را كه نقص عضو دارند و قادر به انجام امور خودشان نیستند، شامل می‌شود. همچنین به افرادی مربوط می‌شود كه به عللی مانند عدم رعایت بهداشت حركتی وضعیت بدنی آن‌ها از حالت طبیعی خارج شده است. اجرای تمرین‌های بدنی برای این افراد به طور كل در سه بخش تحت عناوین تربیت‌بدنی اصلاحی، تربیت‌بدنی تكاملی و تربیت‌بدنی انطباقی تقسیم شده است.
شیوع ناهنجاری‌های اسكلتی بخاطر رفتارهای نادرست در نشستن، ایستادن، خوابیدن و حمل اشیائ در جامعه مخصوصاًجامعه كارمندان پشت میز نشین اینجانب را وا داشت تا با گرد آوردی عارضه‌ها وتمرینات ورزشی كمكی به این قشر زحمت كش كرده باشم تا با توضیحاتی كه در این كتاب داده شده است شناخت كلی از عارضه را به دست بیاورند وبا كمك تمرینات از آن‌ها پیشگیری كرده یا اصلاح شوند.برای درمان بهتر است كه با متخصص مشاوره شود. چون بعضی از این عارضه‌ها احتیاج به جراحی دارد. این كتاب به شما كمك می‌كند تا، وضعیت‌های روزمره مناسب و در صورت وجود، عارضه خود را بشناسید وبا تمرینات از پیشرفت آن جلوگیری كنید ولی نمی توانید فقط با این تمرینات خود را معالجه كنید. بنابراین بهتر است كه عارضه خود را با متخصصین این رشته درمیان بگذارید تا درست درمان شوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی