30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
تمرینات تخصصی در فوتبال ویژه پست ‌های بازیکنان

تمرینات تخصصی در فوتبال ویژه پست ‌های بازیکنان

(0)

1,590,000ریال

1,431,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تمرینات تخصصی در فوتبال ویژه پست ‌های بازیکنان

انتشارات حتمی منتشر کرد:
فوتبال امروزی در سطح حرفه‌ای مختص فوتبالیست‌های آماده است. مسابقه فوتبال فشار زیادی بر بازیکنان تحمیل می‌کند و این فشار به پست بازیکن، تاکتیک‌های تیم خودی و حریف، ویژگی‌های جسمانی بازیکنان و سطح آمادگی جسمانی بازیکنان بستگی دارد.

امروزه جنبه‌های تکنیکی-تاکتیکی بازی را نمیتوان از قابلیت‌های جسمانی بازیکنان جدا کرد و باید تمرینات هوازی و بی‌هوازی تا حد ممکن شبیه به مسابقه برای بازیکنان طراحی شود.

از این‌رو در طراحی تمرینات تخصصی (ویژه پست بازی)، درک نیازهای تکنیکی، تاکتیکی و جسمانی روی هر بازیکن بسیار مهم است.

کتاب تمرینات تخصصی (ویژه پست هر بازیکن)، این مهم را مد نظر قرار داده است و راهنمای مناسبی برای مربیان است. کتاب حاوی الگوهای تمرین هوازی و بی‌هوازی برای پست‌های دروازه بان، دفاع آخر، دفاع کنار، هافبک دفاعی، هافبک تهاجمی، وینگر و مهاجمان و در انتهای تمرینات مشترک برای همه پست‌ها میباشد.

لذا، خواندن کتاب را به مربیانی که به دنبال ایجاد تغییرات و نوع‌آوری در شیوه مربیگری خود می‌باشند اکیداً توصیه می‌نماییم.

کتاب تمرینات تخصصی فوتبال در 11 فصل تدوین شده است. فصول 1تا 3 نیازهای جسمانی، تحلیل بازیکن و تمرینات آمادگی جسمانی را ارائه داده است، از فصول 4 تا 10 الگوهای تمرین هوازی و بی‌هوازی ویژه مهاجمان، هافبک کنار، هافبک میانی، دفاع کنار، دفاع آخر، دروازه بان و تمرینات ترکیبی را ارائه می‌دهد و در فصل 11 زمان‌بندی تمرینات را تشریح میکند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی