عشق هم شاید

عشق هم شاید

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
84

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عشق هم شاید

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
زنده یاد قیصر امین پور شاعر احساس و ادراک توامان بود. برخورداری از زمینهای قوی در قلمرو ادبیات کلاسیک و اشراف در وجوه شعر فارسی و سلطه در انواعصنایع ادبی و قالب های شعری، به شعر او ویژگی منحصر به فردی بخشیده که آنرا مقبول طبع عام و خاص کرده است. صمیمیت و بی تکلفی کلام و استفاده شاعراز ضرب المثل ها، واژه ها و اصطلاحات روز و گاه عامیانه، شعر قیصر را قابلدرک، شیرین و دلنشین کرده است؛ به گونه ای که هر کس به اقتضای درکی که ازشعر دارد آن را دریافت می کند. در عین حال شیوه های ابتکاری قیصر دراستفاده استادانه از ظرایف زبان و تکنیک های شعری، به نحوی ناملموس شگفتی وتحسین منتقدان و شعرشناسان را برمی انگیزد.
قیصر امین پور از معدود شاعرانی بود که همه طیف های ادبی ایران مایل بودنداو را متمایل و متعلق به خود بدانند. با این حال او بی حاشیه و بی توقعزیست و در سکوت و آرامش از میان ما رفت.
یکی از ویژگی های شعر قیصر که جلوه بازی دارد شعریت آثار اوست، خواه درقالب غزل سروده باشد، خواه رباعی و چهارپاره و خواه نو و نیمایی. سرشتعاطفی و احساسی قیصر، او را به قلمرو کودکان نیز سوق داد و اشعاری ماندگاراز وی در کتاب ها و مجلات برجا گذاشت.
برخی قطعه های شعر قیصر به ضرب المثل تبدیل شده است. شاید شما نیز عبارت “ناگهان چقدر زود دیر می شود” را شنیده باشید که اصل آن از شعری از قیصرامین پور وام گیری شده است.
این کتاب گزیده هایی از اشعار قیصر را همراه با ترجمه انگلیسی عرضه کردهاست. کتاب در قطع خشتی با کاغذ گلاسه رنگی و اجرای هنری سعید زاشکانی منتشرشده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی