30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
بازی های پرورشی و اوقات فراغت از نظریه تا عمل همراه با 100بازی برگزیده

بازی های پرورشی و اوقات فراغت از نظریه تا عمل همراه با 100بازی برگزیده

(0)

1,890,000ریال

1,701,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
4

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازی های پرورشی و اوقات فراغت از نظریه تا عمل همراه با 100بازی برگزیده

انتشارات حتمی منتشر کرد:
درباره فواید بازی و نقش آن در پرورش جسم و روح، پژوهش های زیادی انجام شده است و کارشناسان و پژوهشگران به این نتیجه روشن رسیده اند که بازی، نیاز اولیه و ضروری کودکان است و هر چه امکان پرداختن آنها به بازی‏ های سالم و سازنده بیشتر باشد، فکر و ذهن و جسم آنها بهتر پرورش می یابد و خصوصیت‏ های اجتماعی آنها بهبود می یابد.

هیچ زمانی جز سال های اولیه زندگی، بازی تأثیر خود را نشان نمی ‏دهد. پس توجه به سال های کودکی و تأثیر بازی، ضرورت بسیاری دارد. کودک هنگام بازی می‏ تواند کشف کند چه کسی است و چه توانایی هایی دارد، دنیا چیست و چگونه خود را باید با محیط هماهنگ کند. بازی می‏ تواند به کودک اعتماد به نفس دهد، بازی کردن بچه‏ ها راهی است به سوی شکل گیری شخصیتی سالم و مفید. در نتیجه برای این که کودک در آینده، زندگی خوب و بالنده ‏ای داشته باشد، فرایند بازی بسیار ضروری است. در این کتاب سعی شده است تا قوانین و مقررات برخی بازی‏ های دبستانی ایران یادآوری شود و کمکی باشد برای دبیران ورزش و آموزگاران محترم تا در ساعات ورزش با پرداختن به این بازی ها، نشاط و شادابی را در دانش آموزان ایجاد کنند.

کتاب حاضر شامل مجموعه ای از بازی‏ های فزاینده قوای جسمانی، مهارت های بنیادی، ورزشی، بازی‏ ای تفریحی و … است که حاصل فعالیت گروهی از معلمان تربیت بدنی شرکت کننده در دوره تربیت مدرس بازی‏ های پرورشی و مسابقات تفریحی است.

در طراحی این بازی‏ ها سعی بر این بوده که ضمن هدفمند بودن آنها حداقل امکانات و فضای موجود در مدارس کشور، شرکت دادن تعداد بیشتری از دانش آموزان در فعالیت ها، تاکید بر رقابتی بودن و جذابیت مورد نظر قرار گیرد. بازی‏ ها در دو بخش مهارتی و غیر مهارتی تقسیم بندی و طبق فهرست پیوست ارائه شده است و امیدواریم مورد استفاده آموزگاران گرامی و مربیان محترم تربیت بدنی قرار گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی