گورهای گاوچران

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
163

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گورهای گاوچران

انتشارات چشمه منتشر کرد:
روبرتو بولانیو (2003) - (1953) که خود را بیشتر شاعر می دانست تا داستان نویس، در دهه ی پنجم و آخر زندگی صرفاً به این دلیل که در برابر آینده ی مالی خانواده اش احساس مسئولیت می کرد به داستان نویسی روی آورد اما همین دوره ی کوتاه بود که نامش را بر سر زبان ها انداخت و شهرتی جهانی برایش رقم زد کارآگاهان وحشی و 2666 از مطرح ترین رمان هایش جوایز ادبی مهمی همچون «جایزه ی رومولو گلگوز» و جایزه ی ملی حلقه ی منتقدین کتاب را برایش به ارمغان آوردند. بولانیو متولد شیلی بود اما از آنجا که با نویسندگان هموطن هم عصرش سر سازگاری نداشت، بیشتر عمر را در رفت و آمد میان مکزیک و اسپانیا گذراند با این حال منتقد نیویورک تایمز او را مهم ترین صدای ادبی معاصر امریکای لاتین نامیده است.
گورهای گاوچران مجموعه ای است از سه داستان نیمه بلند گورهای گاوچران نوشته شده بین سال های 1995 تا 1998 کمدی وحشت فرانسوی (2002) تا (2003) و سرزمین پدری (1993) تا (1995) که پس از مرگ نویسنده منتشر شد. هر سهی این داستان ها خصایصی را در بر دارند که نثر بولانیو به آنها شهره بود
روایت نیمه شخصی داستان چندلایه شوخ طبعی و هیجانی که به این سادگی ها رهایتان نمی کند چنان که منتقد لس آنجلس ری ویو آو بوکس می نویسد «نثر او جهانی و پرمایه خلاق و سکرآور پر طراوت و برآمده از احساس است.»
از مجموعه ی جهان نو»
آخرین غروب های زمین، روبرتو بولانیو
موسیو پن، روبرتو بولانیو
زندگی خصوصی درختان، آله خاندرو سامبرا
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی