نظاره گر باران

(0)

400,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
160

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نظاره گر باران

انتشارات ایهام منتشر کرد:
خانم تاتیانا دوروزنه روزنامه‌‌‌‌‌‌‌نگار، نویسنده و فیلمنامه‌‌‌‌‌‌‌نویس قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. او نویسنده‌‌‌‌‌‌‌ی بیش از ده رمان، از جمله رمان پرفروش نیویورک تایمز، کلید سارا می‌‌‌‌‌‌‌باشد که نه میلیون نسخه از آن در 42 کشور در سراسر جهان به فروش رفته است.
تاتیانا به همراه همسر و دو فرزندش در پاریس زندگی می‌‌‌‌‌‌‌کند.
"نظاره‌‌‌‌‌‌‌گر باران" یک درام خانوادگی قدرتمند است. موضوع درباره‌‌‌‌‌‌‌ی اعضای خانواده‌‌‌‌‌‌‌ی مالگرید است که برای جشن تولد هفتاد‌‌‌‌‌‌‌سالگی پدر خانواده دور هم جمع می‌‌‌‌‌‌‌شوند.
شهرِ نور دچار یک فاجعه‌‌‌‌‌‌‌ی طبیعی خیره‌‌‌‌‌‌‌کننده می‌‌‌‌‌‌‌شود. به نظر لیندن که پسر خانواده می‌‌‌‌‌‌‌باشد و عکاس ماهر و مشهوری نیز هست، تمام اعضای خانواده بایستی برای حفظ وحدت خود در برابر شرایط غم‌‌‌‌‌‌‌انگیز مبارزه کنند. نویسنده در این رمان، تمام مهارت‌‌‌‌‌‌‌هایی خود را نه تنها به عنوان یک داستان‌‌‌‌‌‌‌نویس باورنکردنی، بلکه به عنوان یک جستجوگر روح نشان می‌‌‌‌‌‌‌دهد و به صورت عمیق، عشق و رستگاری را تحلیل می‌‌‌‌‌‌‌کند.
هر کدام از اعضای خانواده‌‌‌‌‌‌‌ی مالگرید، ماجرا و رازهایی دارند، و ترس از فاش شدن راز خود در نزد دیگری را دارند. پدر خانواده (پاول)، یک چهره‌‌‌‌‌‌‌ی مشهور حفاظت از درختان و محیط زیست می‌‌‌‌‌‌‌باشد که همیشه با پسرش رابطه‌‌‌‌‌‌‌ی خوبی نداشته است. لورن، همسر آمریکایی‌‌‌‌‌‌‌اش، مصمم است که جشن آخر هقته بایستی عالی باشد. خواهر بزرگتر لیندن نیز با مشکلاتی مواجه است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی