ظهور و سقوط دایناسور ها

(0)

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
497

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ظهور و سقوط دایناسور ها

انتشارات فاطمی منتشر کرد:
66 میلیون سال پیش هراس‌انگیزترین موجودات زمین یعنی دایناسورها ناپدید شدند. امروزه آن‌ها هنوز جزو بزرگ‌ترین معماهای سیارۀ ما به شمار می‌آیند. این کتاب داستان خارق‌العادۀ 200 میلیون سالۀ آن‌ها را به طرزی بی‌سابقه روایت می‌کند.
استیو بروساتی، دیرینه‌شناس جوان آمریکایی و از پیشروترین ستاره‌های این حوزه که تا کنون پانزده گونۀ جدید را نام‌گذاری کرده است در این روایتِ گیرا و استادانه، تاریخچۀ جدید، کامل و غافلگیرکنندۀ دایناسورها را روایت می‌کند و از دانش جدید روز برای جان بخشیدن به دنیای گم‌شدۀ آن‌ها، برملا کردن خاستگاه اسرارآمیزشان، شکوفایی دیدنی‌شان، گوناگونی شگفت‌انگیز‌شان، انقراض فجیع‌شان و میراث زندۀ شگرف‌شان بهره می‌گیرد.
بروساتی اوج شکوفایی دایناسورها را در دوره‌های ژوراسیک و کرتاسه بازسازی می‌کند؛ در این دوره‌ها بود که هزاران گونه به کمال رسیدند و دایناسورهای بالدار و پَردار ـ اجداد پیشاتاریخیِ پرندگان امروزی ـ پدیدار شدند. داستان او تا پایان دورۀ کرتاسه و برخورد سیارک یا شهاب‌سنگی عظیم با سیارۀ ما ادامه می‌یابد؛ به این ترتیب در خارق‌العاده‌ترین رویدادِ انقراضِ تاریخِ زمین، دایناسور‌ها (اما نه همۀ آن‌ها) نابود شدند؛ رویدادی که امروز در آستانۀ خطر «ششمین انقراض جمعی» پُر از پند و اندرز است.
از ظهور و سقوط دایناسورها تا دهه‌های آتی به عنوان تاریخچۀ علمی حیرت‌انگیز و گزارشی معتبر و ارزشمند یاد خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی