30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت منابع انسانی
تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش

تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش

(0)

1,490,000ریال

1,341,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش

انتشارات حتمی منتشر کرد :
ویرایش سوم کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش ، به صورت مکملی برای کتاب مبانی بازاریابی ورزشی (ویرایش سوم)، نوشته پیتز و استوتلار (2007) تألیف گردیده است.
این کتاب کاربردی بر اساس یک فرایند چندین ساله تحقیق، مطالعه و نقد حمایت های مالی ورزشی و بر مبنای تجربیات نویسندگان در حوزه های آکادمیک و صنعت ورزش نگاشته شده است. از آنجایی که مباحثی در رابطه با تئوری های حمایت مالی در ورزش در کتاب مبانی بازاریابی ورزشی عنوان شده است، کتاب حاضر بیشتر به مصادیق حمایت مالی میپردازد تا اینکه مفاهیمی مرتبط با راهکارهای بازاریابی ورزشی را دنبال نماید.
کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش ، نخست مروری بر مفاهیم نظری موضوع داشته و سپس مثال هایی را در رابطه با همان مفاهیم از دنیای واقعی بازاریابی ورزشی ارائه می نماید. در برخی موارد، نام سازمان ها به دلیل برخی ملاحظات تغییر یافته است. بیشتر فصول حاوی کاربرگ هایی هستند که توانایی خواننده را برای ایجاد طرحهای حمایت مالی با کیفیت افزایش می دهند.

کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش ، هدفی ساده را دنبال می کند: ایجاد کتابی کاربردی برای یاری رساندن به افرادی که تلاش دارند طی یک فرآیند تعریف شده و متناسب با صنعت ورزش، طرح ها و برنامه های حمایت مالی ارائه نمایند. فرایندی ترتیبی مهیا گردیده است تا بر اساس آن بتوان برنامه های حمایت مالی مناسبی طرح ریزی نمود که تضمین کننده موفقیت باشند.

ویرایش سوم کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش، به صورت مکملی برای کتاب مبانی بازاریابی ورزشی (ویرایش سوم)، نوشته پیتز و استوتلار (2007) تألیف گردیده است. این کتاب کاربردی بر اساس یک فرایند چندین ساله تحقیق، مطالعه و نقد حمایت های مالی ورزشی و بر مبنای تجربیات نویسندگان در حوزه های آکادمیک و صنعت ورزش نگاشته شده است. از آنجایی که مباحثی در رابطه با تئوری های حمایت مالی در ورزش در کتاب مبانی بازاریابی ورزشی عنوان شده است، کتاب حاضر بیشتر به مصادیق حمایت مالی می پردازد تا اینکه مفاهیمی مرتبط با راهکارهای بازاریابی ورزشی را دنبال نماید. این کتاب نخست مروری بر مفاهیم نظری موضوع داشته و سپس مثال هایی را در رابطه با همان مفاهیم از دنیای واقعی بازاریابی ورزشی ارائه می نماید. در برخی موارد، نام سازمان ها به دلیل برخی ملاحظات تغییر یافته است. بیشتر فصول حاوی کاربرگ هایی هستند که توانایی خواننده را برای ایجاد طرح های حمایت مالی با کیفیت افزایش می دهند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی