30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

(0)
نویسنده:

3,690,000ریال

3,321,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

انتشارات حتمی منتشر کرد:
اكثر كتاب‌های مرتبط با چربی‌سوزی، كتاب‌های رژیم‌های غذایی هستند. اكثر كتاب‌های راجع به رژیم بر اساس مد و روایاتی استوار است كه همچون سبك لباس پوشیدن می‌آیند و می‌روند. گرچه، این كتاب بر اساس این روایات و یا معجزه نیست، بلكه بر اساس اصول آموزش علمی، معقول واقع گرایانه، ثبات و سخت كوشی پایه‌ریزی شده‌است.
درست است، كاهش وزن نیازمند سخت كوشی و ثبات است و این ثبات نه تنها شامل این می‌شود كه چگونه تمرین می‌كنید بلكه شامل انتخاب غذای شما نیز می‌شود. اینگونه می‌شود گفت كه گرچه آنچه می‌خورید برای كاهش وزن مهم و حیاتی است، باز هم همه‌ی آن چیزی نیست كه باید بدانید و نیازی به رژیم غیرواقعی و محدودكننده نیست. به این دلیل است كه این كتاب یك فصل جامع را به نوع تغذیه اختصاص می‌دهد كه این تمام چیزی است كه باید بدانید و در ادامه بر برنامه‌های تمرینی برای كاهش وزن تمركز می‌كند. به طور خاص، به شما توضیح می‌دهد كه چگونه از تمرینات قدرتی متابولیسمی “three Cs” شامل دایره‌ها، تمرینات تركیبی و کمپلکس‌ها استفاده كنید. این تمرینات به متابولیسم شما و به حداكثر رساندن، کاهش چریی و به حفظ عضلات كمك می‌كنند. به بیان ساده‌تر، این كتاب راهنمایی آسان و واقع گرایانه برای شما در نظر گرفته می‌شود تا هوشمندانه، امن، كارآمد و تا حد ممكن مؤثر، تمرین کنید.
در حالی كه ورزشكار بی‌تجربه از اینكه اطلاعات را با بیان ساده به دست آورده قدردان است ولی ورزشكار حرفه‌ای و متخصص و مربی آمادگی جسمانی حرفه‌ای مطمئناً اثربخشی و آموزش مبتنی بر اصول تمرینی كه ارائه می‌شود را متوجه می‌شود و ایده‌های خوب و استراتژی جدیدی را برای تمرینات چربی‌سوزی بدست می‌آورد. پس اگر شما یك فرد مبتدی هستید كه دنبال آموزش گام به گام چربی‌سوزی هستید و یا اینكه یك مربی آمادگی‌جسمانی حرفه‌ای كه صرفاً به دنبال تمرینات جدید برای تنوع بخشیدن به تمرینات هستید، این كتاب برای شما كافی است. این كتاب طوری نوشته شده كه هر فصل خود به تنهایی می‌تواند به عنوان یك منبع مستقل برای آموزش استفاده شود. مفاهیم و تكنیك‌هایی كه می‌توانید آن‌ها را حفظ كنید و به آن برگردید. در فصل اول به به نام مزایای چربی سوزی، من چندین دلیل برای کاهش چربی، فراتر از اینكه صرفاً بهتر به نظر برسید را بیان می‌كنم. البته به دنبال اینكه ظاهر بهتری داشته باشیم عالی است ولی چندین دلیل از نظر سلامت و عملكرد برای چربی‌سوزی وجود دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی