دیباچه نوین شاهنامه
تخفیف

%10

دیباچه نوین شاهنامه

(12)

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1215

علاقه مندان به این کتاب
30

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دیباچه نوین شاهنامه

بهرام بیضایی(زاده 5 دی ماه 1317 در تهران)کارگردان سینما،تئاتر،نمایش نامه نویس،فیلم نامه نویس و پژوهشگر ایرانی است. بیضایی علاوه بر کارگردانی و نمایش نامه نویسی در سینما عرصه های دیگری چون تدوین،ساخت عنوان بندی و تهیه کنندگی را هم تجربه کرده است.وی کارگردان برخی از بهترین و ماندگارترین آثار سینمای تاریخ ایران است.چریکه تارا،مرگ یزدگرد،باشو غریب کوچک،شاید وقتی دیگر،مسافران و سگ کشی از مهمترین آثار وی هستند.بیضایی از لوازم قصه ها و شکل های کهن،قصه خود را باز می سازد و در این راه آنچنان پیش می رود که قابلیت کلاسیک قصه اولیه به سرعت در بازسازی نمایشی رنگ می بازد و یا دلالت های معنایی دیگری به خود می گیرند.

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مریم دهشیری
    • پاسخ به نظر

    دیباچه ی نوین شاهنامه، از اون کتاب هایی بود که آرام آرام خواندم چون دوست نداشتم تموم بشه. چون با واژه واژه ش زندگی کردم. با این که کتاب کم حجمیه اما بیضایی تونسته به خوبی زندگی فردوسی رو به تصویر بکشه. پیوندهایی که میان شاهنامه و تاریخ اساطیری با زندگی فردوسی برقرار می کرد فوق العاده بود.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حسن شکوری
    • 1

    چه کسی باد را در بند کرده است؟ هیچ‌کس! پرنده اگر باشی باز پای‌بند دانه‌ای یا فریفته‌ی دامی، کشته به تیر کمانداری یا لقمه‌ای در دهان جگر‌خواری. باد باش و پرنده مباش! پرنده باش و آدمی مباش.

عیدی