بهترین خودت باش

(14)
نویسنده:

2,750,000ریال

2,475,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2501

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بهترین خودت باش

انتشارات آرایان منتشر کرد:
همگی در زندگی آرزو داریم بهتر و شادتر باشیم و به کشف ابعاد ناشناخته و پنهان وجودمان نایل شویم. خداوند نیز ما را آفریده است تا به رشد و تعالی دست یابیم و بذرهای ارزشمندی و عزت نفس را در وجودمان برویانیم. تو برای زندگی بهتر از این به دنیا آمده‌ای و وظیفه داری بهترین خودت باشی. تو برای زندگی بهتر از این به دنیا آمده‌ای و وظیفه داری بهترین خودت باشی. اما چه‌طور؟
به درونت بنگر و با هفت گام کلیدی این کتاب همراه شو.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اینفوگرافیک کتابِ بهترین خودت باش

اینفوگرافیک بهترین خودت باش

معرفی کتاب بهترین خودت باش اثر جوئل اوستین

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب بهترین خودت باش از سایت گودریدز امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب بهترین خودت باش از سایت آمازون امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب بهترین خودت باش:

جوئل اوستین کشیش بزرگ‌ترین کلیسای آمریکا است و بالاترین تعداد مخاطب را در جهان دارد. بیش از 42 هزار نفر هر هفته در کلیسایش حاضر می‌شوند و میلیون‌ها نفر دیگر از طریق تلویزیون به تماشای سخنرانی‌های الهام‌بخش و حکیمانۀ او می‌نشینند. او یکی از نویسنده‌های پرفروش نیویورک تایمز است و کتاب بهترین خودت باش، دومین کتاب او است که در سال 2007 منتشر شد. او در این کتاب به شما نشان می‌دهد چطور انگیزۀ بیشتری داشته باشید و با شادی، امید و آرامش بیشتری زندگی کنید.

چرا باید کتاب بهترین خودت باش را بخوانیم؟

جوئل اوستین که خود کشیش و مبلغ مذهبی است در این کتاب شما را به طرزی متفاوت با قدرت الهی آشنا می‌کند و با کمک سبک ساده و قابل فهمی که خودش ابداع کرده به شما هفت اصل ساده و عمیق را نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند که تبدیل به همان نسخه‌ای شوید که خداوند برای رسیدن به آن، شما را خلق کرده است.

جملات درخشانی از کتاب بهترین خودت باش:

«منظور از بهتر شدن چیست؟ نخست، درک می‌کنی که خداوند از تو می‌خواهد تبدیل به کسی شوی که تو را برای آن خلق کرده است. دوم، باید متوجه شوی خدا سهم خودش را انجام خواهد داد؛ اما تو نیز باید سهمت را انجام دهی. برای بهتر شدن باید:
۱. پیوسته رو به جلو حرکت کنی،
۲. نسبت به خودت مثبت‌اندیش باشی،
۳. روابط بهتری برقرار کنی،
۴. عادت‌های بهتری شکل دهی،
۵. جایگاهی را که در آن هستی غنیمت بشماری،
۶. زندگی معنوی‌ات را بهبود بخشی،
۷. در مورد زندگی هم‌چنان پرشور باشی.
بیشتر ما برای این‌که در این زمینه‌ها پیشرفت کنیم تا حدی تلاش می‌کنیم؛ اما برای این‌که واقعاً شاهد پیشرفت مدنظرمان باشیم، باید کار را با تمرکز سنجیده‌تری شروع کنیم. در صفحات پیش‌ رو دربارۀ هر یک از این اصول به تفصیل توضیح می‌دهم: این‌که این اصول چگونه کار می‌کنند و چگونه می‌توانی از آن‌ها برای بهبود زندگی استفاده کنی و بر نسل‌های آینده تأثیر بگذاری. به تو کمک می‌کنم ببینی در چه جایگاهی هستی، کجا بوده‌ای و به کجا می‌روی. هم‌چنان که با یکدیگر رشد می‌کنیم، خداوند زندگی‌مان را سرشار از لطف و محبت می‌کند و به‌درستی ما را به جاهایی می‌رساند که حتی خواب آن را هم نمی‌دیدیم.»

تحلیلی بر کتاب بهترین خودت باش‌:

زندگی بر وفق مراد باشد یا در مقابل چشم انسان از هم بپاشد، به‌هرحال همۀ ما می‌خواهیم بهتر و مؤثرتر باشیم. خدا را بهتر بشناسیم و در کنار عزیزانمان زندگی خوب و راحتی داشته باشیم. در اعماق وجودمان صدایی می‌شنویم که به ما می‌گوید می‌توانیم بهتر از این‌ها عمل کنیم و وظیفه داریم به سطح بالاتری از آن‌چه اکنون هستیم، برسیم. اما چطور؟ باید چه کنیم که بتوانیم بهتر باشیم؟ جوئل اوستین کشیش بزرگترین کلیسای آمریکا است و میلیون‌ها نفر را تشویق کرده تا به بالاترین سطح در زندگی خود برسند. او در کتاب بهترین خودت باش به شما کمک می‌کند که به راحتی هدف و سرنوشت خود را بیابید و با نزدیک شدن به خداوند، بفهمید که اصلاً برای چه چیزی به دنیا آمده‌اید. جوئل اوستین طی سال‌ها سخنرانی در کلیسا توانسته مستقیماً با قلب‌ و دغدغۀ مردم ارتباط برقرار کند و او شما را به عمق زندگی می‌کشاند و به شما کمک می‌کند به درون خودتان بنگرید و بذرهای ارزشمند عظمتی را که خداوند در درون‌تان نهاده کشف کنید. او در این کتاب با ذکر هفت نکتۀ کلیدی به شما نشان می‌دهد که چطور زندگی شاد و پرباری داشته باشید. نکته‌های کلیدی اوستین چندان عجیب و دشوار نیست و خودش آن‌ها را در زندگی اجرا کرده و بنابراین می‌داند که این نکات در عین سادگی، می‌توانند زندگی شما را متحول کنند.

فهرست مطالب کتاب بهترین خودت باش

• مقدمه
• بخش اول: پیوسته رو به جلو حرکت کن
• فصل ۱: حرکت به سمت مرحلۀ بعد
• اگر فقط می‌دانستی
• اجازه نده طردشدن باعث شود درجا بزنی
• فصل ۲: شروع تازه‌ای برای رؤیاهایت در نظر بگیر
• در محیطی سالم بمان
• فصل ۳: قدرت اصالت
• آدم‌های بدذات چه‌طور؟
• قدرت خداوند را لمس کن
• فصل ۴: رهایی از دژهای گذشته
• غلبه بر پیشینۀ منفی
• فصل ۵: برکت موروثی
• فرزندانت حتی کارهای بیشتری خواهند کرد!

اگر از خواندن کتاب بهترین خودت باش لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

جوئل اوستین در کتاب «بهترین خودت باش» به شما کمک می‌کند تا به درون خود نگاه کنید و روح اصیل خود را بیابید و در نهایت تبدیل به انسان بهتری شوید. بنابراین اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های زیر را نیز بخوانید.

• چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم اولین اثر وین دایر، سخنران انگیزشی و نویسندۀ کتاب‌های خودیاری است. او در این کتاب می‌خواهد خوانندگان را با نقاط ضعف‌شان آشنا کند و به شما نشان می‌دهد که آیا درست است در مقابل نقاط ضعف خود حساس باشید و چطور می‌توانید نقاط ضعف‌تان را به نقاط قوت‌تان تبدیل کنید. این کتاب مثل یک جلسۀ مشاوره و راهنمایی نوشته شده و به شما کمک می‌کند با ضعف‌های شخصیت خود روبه‌رو شوید.

• چگونه آنچه را می‌خواهید به دست آورید اثر جان گری مشاور و روان‌درمانگر آمریکایی است. او در این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور با گذشتۀ خود روبه‌رو شوید و با دردهایی که گذشته در روح شما ایجاد کرده کنار بیایید و در نهایت خود را ببخشید  و از گذشته عبور کنید تا بتوانید خواستۀ روح‌تان را بشناسید و در نهایت به آن دست یابید.

• بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی سخنران و نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز و ناشر مجلۀ ساکسس (موفقیت) است. او در این کتاب فرآیند طراحی هدف‌گذاری و نوشتن برنامۀ سالیانه برای رسیدن به اهداف را به شما یاد می‌دهد. با کمک این کتاب می‌توانید از بسیاری از مردم جلو بیفتید و طی چند ماه به چیزی برسید که دیگران شاید در کل زندگی‌شان هم به آن نرسند.

دربارۀ جوئل اوستین‌: کشیش و نویسندۀ آمریکایی

بهترین خودت باش

جوئل اسکات اوستین در سال 1963 به دنیا آمد. او مبلغ مذهبی، کشیش، تاجر و نویسندۀ آمریکایی است که در هیوستون تگزاس به دنیا آمده و در همان‌جا زندگی می‌کند. اوستین در برنامه‌های هفتگی تلویزیونی متعددی شرکت داشته و چندین کتاب پرفروش نوشته است و یکی از برجسته‌ترین چهره‌های مرتبط با الهیات است که بسیار مورد توجۀ منتقدان این زمینه قرار گرفته. او در دانشگاه اورال رابرتز در تولسا، اوکلاهاما و در رشتۀ ارتباطات رادیویی و تلویزیونی تحصیل کرد اما پس از مدتی این رشته را رها کرد. در سال 1982 او به هیوستون بازگشت و تهیه‌کنندگی برنامۀ تلویزیونی لیکوود را برعهده گرفت و به مدت 17 سال موعظه‌های پدرش که کشیش بود از این برنامه پخش می‌شد تا ژانویه سال 1999 که پدرش بر اثر حملۀ ناگهانی قلبی درگذشت. در همان سال بود که اوستین اولین سخنرانی مذهبی‌اش را برگزار کرد و اکتبر همان سال کشیش ارشد جدید کلیسای لیکوود شد. اوستین در سال 2006 در فهرست 10 شخصیت جذاب سالِ باربارا والترز قرار گرفت. جان مک کین، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا اوستین را نویسندۀ الهام‌بخش مورد علاقه‌اش خواند و خانوادۀ او دعوت شدند تا در عید پاک سال 2010 صبحانه را در کنار رئیس‌جمهور باراک اوباما در کاخ سفید صرف کنند. اولین کتاب اوستین با نام «همین حالا بهترین زندگی خود را شروع کنید» در سال 2004 منتشر شد که این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و بیش از 4 میلیون نسخه از آن به فروش رفت و به 24 زبان زندۀ دنیا ترجمه شد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی