علم ثروتمند شدن

(10)
نویسنده:

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3823

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب علم ثروتمند شدن

انتشارات آرایان منتشر کرد:
این کتاب، یک راهنمای کاربردی برای افرادی است که پول و کسب ثروت، نیاز مبرم آن‌هاست، زیرا روش‌های مورداشاره در آن بر اساس راهکارهای علمی بسیار دقیق است و به همین خاطر، هرگز به ناکامی نمی‌انجامد. انسان به کمک امکانات مالی خود است که در جامعه به رشد و شکوفایی دست می‌یابد. جامعه نیز چنان سازمان‌یافته که فرد باید پول داشته باشد تا صاحب امکانات شود. بنابراین، یادگیری علم ثروتمند شدن، مبنای تمامی پیشرفت‌هاست. پس با این اثر همراه شوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب علم ثروتمند شدن اثر والاس واتلز

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب علم ثروتمند شدن از سایت گودریدز امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

کتاب علم ثروتمند شدن از سایت آمازون امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی کتاب علم ثروتمند شدن:

کتاب علم ثروتمند شدن اثر والاس واتلز است، نویسنده‌‌ای که جنبش اندیشۀ نو را به‌راه انداخت. این کتاب اولین بار در سال 1910 منتشر شد و یک برنامۀ گام به گام برای رسیدن به خرد و رفاهِ بی‌انتها است. والاس واتلز در این کتاب به‌طور خلاصه نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از نیروی فکر و اراده در راه ثروتمندشدن بهره بُرد.

واکنش‌های جهانی به کتاب علم ثروتمند شدن:

• کتاب علم ثروتمند شدن الهام‌بخش نویسندگان زیادی شد تا کتاب‌هایی در زمینۀ علم جذب ثروت بنویسند. ناپلئون هیل نیز کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را بر اساس همین کتاب نوشت. 

• کتاب علم ثروتمند شدن الهام‌بخش کتاب و فیلم پرفروش راندان برن با عنوان «راز» بود.

چرا باید کتاب علم ثروتمند شدن را بخوانیم؟

علم ثروتمند شدن به شما یاد می‌دهد که میل طبیعی خود به ثروت را در آغوش بگیرید و توضیح می‌دهد که چرا ثروت در هر چیزی منجر به زندگی مرفه و غنی در ذهن، بدن و روح می‌شود. با خواندن این کتاب دیدگاه و رویکرد شما نسبت به ثروت تغییر می‌کند و برای همین در هر زمینه‌ای به موفقیت خواهید رسید.

جملات درخشانی از کتاب علم ثروتمند شدن:

«حدود هجده ماه قبل، مردی که هرگز او را ندیده بودم، کتابی برایم فرستاد که هیچ‌گاه اسمش را هم نشنیده بودم و نویسنده‌اش نیز حدود نود سال پیش از دنیا رفته بود. باید اعتراف کنم اصولی که در این کتاب کوچک فرا گرفتم و البته شما نیز خیلی زود با آن‌ها آشنا خواهید شد، تمام زندگی‌ام را تحت‌تأثیر قرار داد. همین که اصولش را عملی کردم، نتایج حیرت‌انگیزش یکی پس از دیگری آشکار شد و تا امروز، هم‌چنان ادامه دارد. آن روز بعدازظهر، وقتی کتاب علم ثروتمندشدن از طریق پست به‌دستم رسید، بی‌درنگ بسته را گشودم. عنوان کتاب بسیار جذاب به‌نظر می‌رسید. من هم بلافاصله شروع به خواندنش کردم. نثر کتاب، قدیمی و برخی ایده‌های فصل اولش نیز کمی گیج‌کننده بود؛ اما چیزی لابه‌لای سطرهایش مرا مجذوب خود کرده بود. بنابراین، بخش‌های مبهم را دوباره و سه‌باره خواندم تا عاقبت توانستم همۀ مطالبش را بی‌کم‌وکاست درک کنم! وقتی ابهام‌ها برایم برطرف شد، دیگر نتوانستم دست از مطالعه بردارم تا این‌که تمام کتاب را خواندم! تمام نکته‌هایش را از همان موقع به کار بستم... و ناگهان همه‌چیز شروع به تغییر کرد، اتفاقات مطلوب و مسرت‌بخش، یکی پس از دیگری رخ داد، با افراد تازه آشنا شدم، ارتباطاتم با مردم گسترده‌تر شد و پول فراوانی از منابع جدید و غیرمنتظره به‌دستم آمد که پیش‌تر حتی به فکر هم نمی‌رسید.»

«هر چه در تحسین فقر قلمفرسایی کنیم، باز هم نمی‌توان انکار کرد که سپری‌کردن یک زندگی واقعاً کامل یا موفقیت‌آمیز، بدون ثروت امکان‌پذیر نیست. هیچ‌کس نمی‌تواند به بالاترین سطح از استعدادها و تعالی روحی‌اش برسد؛ مگر این‌که پول کافی داشته باشد، زیرا برای تعالی روح و توسعۀ استعداد، به امکانات بسیاری احتیاج دارد تا برای دستیابی به هدف تعالی و توسعه، از آن‌ها استفاده کند و البته نمی‌تواند این ملزومات را به‌دست بیاورد؛ مگر این‌که پول خریدش را فراهم آورده باشد. انسان اصولاً به کمک امکانات و ابزار است که از نظر ذهنی، روحی و بدنی رشد و شکوفایی پیدا می‌کند. جامعه نیز چنان سازمان یافته که فرد باید پول داشته باشد تا صاحب امکانات و ابزار شود. بنابراین، علم ثروتمندشدن اساس همۀ پیشرفت‌هاست.»

تحلیلی بر کتاب علم ثروتمند شدن‌:

همۀ مردم تمایل دارند که در زندگی به پیشرفت، ثروت و فراوانی برسند و بسیاری از افراد هستند که واقعاً توانسته‌اند به همه‌چیز برسند و هر روز موفق‌تر از دیروز باشند. این افراد چگونه این‌کار را می‌کنند؟ این افراد چه مهارتی دارند که باعث جذب ثروت و فراوانی می‌شود؟ شما چطور می‌توانید مانند این افراد باشید؟ زندگی در محدودیت‌ها دست‌یابی به خواسته‌هایمان را برایمان سخت می‌کند و فکر می‌کنیم تنها به چیزهای محدودی می‌توانیم دست یابیم و اغلب به این باور می‌رسیم که در چنین دنیای پر رقابتی، پیشرفت غیرممکن است. اما والاس واتلز در کتاب علم ثروتمند شدن خلاف این تصور رایج را به خوانندگان می‌آموزد. او در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور با تغییر طرز فکرتان، می‌توانید به ثروت و شادی برسید.

در کتاب علم ثروتمند شدن چه می‌خوانیم؟

والاس واتلز زندگی‌اش را با توجه به قوانین موفقیت که در آثار فیلسوفان بزرگ یافته بود، گذراند. سپس تلاش کرد زندگی خود را در یک کتاب به زبانی ساده توضیح بدهد و در این کتاب علم جذب ثروت را توضیح داد. او در کتاب علم ثروتمند شدن به شما یاد می‌دهد چطور تنها با تمرکز بر قلب‌تان و آنچه قلب‌تان می‌خواهد به نیروهای کیهانی متصل شوید و به خواسته‌هایتان برسید. فلسفۀ او در اصل این است که چگونه می‌توانیم با انجام کاری که دوست داریم به رضایت واقعی و آرامش درونی برسیم. او در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه افکار خود را کنترل کنید تا بتوانید به موفقیتی که برای آن خلق شده‌اید، دست یابید.

با کمک کتاب علم ثروتمند شدن می‌توانید:
• خلاقانه فکر کنید نه رقابتی و یاد می‌گیرد که چرا چنین طرز تفکری یکی از کلیدهای ثروتمند شدن است.
• خود را در مسیر درستی برای کسب ثروت قرار دهید.
• از راه درست ثروتمند شوید.
• از تفکر مثبت برای رسیدن به خواسته‌های خود استفاده کنید.
• در انجام هر کاری که می‌خواهید موفق شوید.

فهرست مطالب کتاب علم ثروتمند شدن

• مقدمه
• پیش‌گفتار
• فصل اول: حق ثروتمندشدن
• فصل دوم: علم ثروتمندشدن، واقعیت دارد
• فصل سوم: آیا فرصت، انحصاری شده است؟
• فصل چهارم: اولین اصل در علم ثروتمندشدن
• فصل پنجم: زندگی پُربار
• فصل ششم: ثروت چگونه به‌سوی تو سرازیر می‌شود
• فصل هفتم: سپاس‌گزاری
• فصل هشتم: تفکر به‌روش خاص
• فصل نهم: چگونگی به‌کارگیری اراده
• فصل دهم: کاربرد بیشتر اراده
• فصل یازدهم: اقدام به‌روشی خاص
• فصل دوازدهم: اقدام کارآمد

اگر از خواندن کتاب علم ثروتمند شدن لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• کتاب راز اولین اثر راندا برن نویسندۀ کتاب‌های خودیاری است که آن را با الهام از کتاب علم ثروتمند شدن نوشت. این کتاب یک کتاب خودیاری ساده و معنوی برای هر کسی است که در جست‌وجوی بهبود زندگی و رسیدن به مثبت‌اندیشی است و به شما کمک می‌کند تا به افکارتان جامۀ عمل بپوشانید. 

• بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل نویسندۀ آمریکایی است. او این کتاب را به گفتۀ خودش با الهام از پیشنهاد اندرو کارنگی با هدف خودسازی و پیشرفت شخصی نوشت. این کتاب اولین بار پس از دوران رکود بزرگ آمریکا نوشته شد و هنوز هم پرفروش‌ترین و مطرح‌ترین کتاب کلاسیک در ژانر توسعۀ شخصی محسوب می‌شود.

دربارۀ والاس والتز‌: نویسندۀ آمریکایی

علم ثروتمند شدن

والاس دی‌لوئیس والتز در سال 1860 در آمریکا به دنیا آمد و در سال 1911 درگذشت. او خانواده‌ای نسبتاً فقیر داشت، پدرش باغبان و مادرش مستخدم بود و خودش نیز تک فرزند بود و در این مزرعه در کنار پدر و مادرش کار می‌کرد. اطلاعات زیادی در مورد زندگی این نویسنده در دست نیست اما نوشته‌های او به‌طور گسترده در اقصی‌نقاط جهان منتشر شده است. در سال 1910 والتز یکی از مشهورترین کتاب‌های آن دوره را نوشت. این کتاب با عنوان اصلی «راهی برای تفکر و عمل در جهت دستیابی به موفقیت» یا همان علم ثروتمند شدن آمار فروش فوق‌العاده‌ای داشت و به طرز شگفت‌آوری موجب تغییر طرز فکر نسبت به زندگی و موفقیت در جهت مثبت می‌شد؛ به‌گونه‌ای که در آن زمان، مدرسان زیادی از مطالب این کتاب بهره بردند و آن را به دیگران آموزش دادند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علی موسوی
    • پاسخ به نظر

    دوستانی که مستند وکتاب راز را دیده وخوانده اند اگر دقت کرده باشید راندا برن صحیت از کتابی میکند که توسط دخترش به دستش رسید این همان کتاب است

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب بی نظیر و کم حجم در مورد قانون جذب و می شه گفت خلاصه و چکیده ای از تمام گفته های ناپلئون هیل نویسنده ی کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید منتها به زبانی دیگه و قلم والاس دیویس والتز که در آن ثابت کرده برای ثروتمند شدن باید دقیقاً چه کارهایی رو انجام داد.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی