خوشی های پیش از مرگ

(0)
نویسنده:

450,000ریال

405,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
682

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خوشی های پیش از مرگ

انتشارات خزه منتشر کرد:
وقتی جنی دانهام که بازیگر بود، هنرپیشگی را کنار گذاشت و شروع کرد به نوشتن، شاید خودش هم حدس نمی‌زد که اولین کتابش با استقبالی چنین گسترده روبرو شود، اما این اتفاق افتاد و رمان خوشی‌های پیش از مرگ نام او را به عنوان یک نویسنده‌ی ششدانگ بر سر زبان‌ها انداخت. این کتاب در سال 2007 منتشر شد و همان سال به فهرست برترین‌های مجله‌ی گاردین راه یافت. همچنین نامزد بهترین کتاب سال لنکشایر، جایزه‌ی مدال کارنجی و جایزه‌ی بوک‌تراست شد. در سال 2008 هم جایزه‌ی برنفورد بوایس را کسب کرد. بعد هم بر اساس آن، فیلم پرفروش «اکنون خوب است» به کارگردانی ال پارکر ساخته شد. دانهام پس از خوشی‌های پیش از مرگ، سه رمان دیگر به نام‌های «تو در برابر من»، «نامشخص» و «چیز خشمگین» نوشت که همگی موفق و خوش‌اقبال بودند، اما همچنان نام او مترادف است با اولین رمانش، یعنی خوشی‌های پیش از مرگ.
خوشی‌های پیش از مرگ تأثیرگذار و شجاعانه است. تسا، قهرمان این رمان، شخصیتی بی‌نظیر دارد و یادآور همه‌ی کسانی است که ارزش‌ها برایشان اهمیت دارد، لحظه‌ها را درمی‌یابند، آرزو می‌کنند و با شور و شوق فراوان دست به ماجراجویی می‌زنند.
گاردین
پر از حرکت و زندگی ...
ایندیپندنت
اهمیتی ندارد شما چند ساله هستید، در هر صورت صفحات آخری این کتاب را با هیجان خواهید خواند و این نشانه‌ای از اصالت و الهام ناب این رمان است.
نیویورک تایمز
یک رمان فوق‌العاده ...
ساندی تایمز
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی