30بوک
کتاب عمومی
هنر
عمومی
حیوانات پیکاسو

حیوانات پیکاسو

(7)

740,000ریال

666,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
691

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حیوانات پیکاسو

انتشارات چشمه منتشر کرد:
قدیس فرانسیس آسیزی در باب رابطه‌ی انسان‌ها و حیوانات بر این باور است که «بعد از هزاران سال متمادی رفتار از سر عشق با حیوانات می‌توان رنج‌های وارده به آن‌ها را جبران کرد.»
در این کتاب نشان داده می‌شود که رفتار پیکاسو در سراسر عمر طولانی‌اش با حیوانات همواره از سر عشقی است که فرانسیس قدیس از آن سخن گفته است. به رغم آن‌که در خصوص زندگی و آثار پیکاسو کتاب‌ها و مقالات بسیار زیادی نوشته شده است، اما وجه حیوان‌دوستی او به‌ندرت مورد‌توجه زندگی‌نامه‌نویسان او قرار گرفته است.
بوریس فرید‌والد در کتاب حیوانات پیکاسو به روایت زندگی او از منظر رابطه‌اش با حیوانات می‌پردازد. این کتاب شامل نه فصل است و هر فصل به یکی از حیوانات مورد‌‌علاقه‌ی پیکاسو می‌پردازد. او در این کتاب با زبانی روشن و شاعرانه در لابه‌لای بیان حکایاتی از زندگی شخصی و عاطفی پیکاسو با خانواده‌اش، زنان و دوستانش به توصیف رابطه‌ی‌ عمیق او با حیوانات و همچنین بازنمایی آن‌ها در طراحی‌ها، نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و سرامیک‌های پیکاسو پرداخته و نشان داده که این رابطه چگونه به خلق آثار پیکاسو منتهی شده است. به تعبیر آندره مالرو «گربه پرنده را پاره‌پاره می‌کند، پیکاسو گربه را، نقاشی پیکاسو را می‌درد... و در نهایت نقاشی است که همیشه زنده می‌ماند».
فروشگاه اینترنتی 30بوک

درباره این کتاب بیشتر بخوانید

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی