جعبه سیاه اینستاگرام

(20)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2411

علاقه مندان به این کتاب
23

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
8

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جعبه سیاه اینستاگرام

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:

کمپانی فیس‌بوک در سال‌های گذشته اقدامات بسیاری برای بهبود فضای اینستاگرام و جذب کاربران انجام داده است. یکی از این اقدامات اضافه کردن الگوریتم و ایجاد قواعد متعدد برای ایجاد و مدیریت یک پیج اینستاگرامی است و تنها افرادی که با این الگوریتم‌ها آشنا هستند و طبق آن‌ها عمل می‌کنند قادرند پیج‌هایی قدرتمند و با تعداد مخاطبانی بسیار بالا ایجاد کنند.
متاسفانه منابع زیادی برای آشنایی و یادگیری الگوریتم‌های اینستاگرام وجود ندارد و این الگوریتم‌ها در یک فضای بسته و اصطلاحا جعبه سیاه (black box) وجود داشته و تنها افراد کمی به‌طور دقیق از نحوه‌ی کارکرد آن‌ها اطلاع دارند.
“جعبه سیاه اینستاگرام” کتابی است که با دسترسی به جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم‌های اینستاگرام و ترکیب آن‌ها با نکات مهمی در زمینه‌ی کسب‌وکار و فروش آنلاین، به منبعی جامع و قدرتمند برای افرادی که قصد شروع یک کسب‌وکار در اینستاگرام و یا افرادی که قصد برندسازی شخصی و فروش محصول و خدمات خود را در این فضا دارند تبدیل شده است.
در این کتاب می‌آموزید که در مدت 9 ماه یک کسب‌وکار اینستاگرامی را مطابق با الگوریتم‌های اینستاگرام از صفرتاصد پایه‌گذاری و مدیریت کنید و علاوه بر جذب کاربران متعدد و برندسازی شخصی، به درآمدی بالا و پایدار دست پیدا کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

درباره این کتاب بیشتر بخوانید

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

جعبه سیاه اینستاگرام 

کتاب جعبه سیاه اینستاگرام


بخشی از کتاب جعبه سیاه اینستاگرام:
«یکی از مسائل بسیار مهمی که کسب و کارهای کوچک اون رو رعایت نمی کنن اما می تونه تاثیرات بسیار بزرگی براشون داشته باشه، قرار دادن یک شماره تلفن و آدرس برای ارتباط کاربران با خودشون هست. این کار مخصوصا در پیج‌های فروشگاهی می‌تونه معجزه کنه. تلفن و آدرس جزو مواردی هست که در حالت عادی می‌تونید اون‌ها رو در قسمت بیوی پیج‌تون قرار بدید اما با توجه به محدودیت استفادۀ حروف در بیو، می‌تونید بعد از تبدیل پیجتون به یک پیج بیزینسی که در فصل 6 توضیح دادیم، از دکمه‌هایی که برای این کار در نظر گرفته شده استفاده کنید تا حداکثر بازدهی رو از این قسمت داشته باشید. تا زمانی که به این فصل برسیم می‌تونید آدرس و تلفن رو در انتهای کپشن تک تک پست‌هاتون به شکلی زیبا، مختصر و مفید بنویسین تا از مزایای این کار بهره مند بشید.»


اینستاگرام امروزه تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌های اجتماعی شده است و بسیاری کسب‌وکارشان را از طریق صفحۀ اینستاگرامشان اداره می‌کنند. شاید سعی کرده‌اید یک صفحۀ کسب‌وکار اینترنتی در اینستاگرام راه بیندازید. صفحۀ موردنظر را ساخته‌اید و هر روز پست‌های جدیدی به آن افزوده‌اید اما فالوئرهای چندانی به دست نیاورده‌اید و کلافه شده‌اید. حتماً از خودتان پرسیده‌اید پس کسانی که صفحات کسب‌وکار موفقی در اینستاگرام و فالوئرهای زیادی دارند چه کار کرده‌اند؟ آیا هیچ راه میانبری وجود دارد تا بتوان سریع‌تر به موفقیت رسید؟

امروزه اینستاگرام بهترین شبکۀ اجتماعی است که می‌توان در آن برندسازی کرد و طبق آمار، اینستاگرام حدود 24 میلیون کاربر ایرانی دارد. کتاب جعبه سیاه اینستاگرام با هدف آموزش جامع اینستاگرام، اولین بار در سال 1398 منتشر شد. این کتاب ابتدا به‌خاطر شیوع همه‌گیری کرونا به صورت اینترنتی منتشر شد. کتاب جعبه سیاه اینستاگرام در فروردین سال 1399 به چاپ دوم رسید و نسخۀ کاغذی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. حسین نصیری در این کتاب به معرفی حوزۀ اینستاگرام و بازاریابی در اینستاگرام پرداخته است.

معرفی کتاب جعبه سیاه اینستاگرام اثر حسین نصیری 

کتاب جعبه سیاه اینستاگرام نوشتۀ حسین نصیری دربارۀ بازاریابی و کسب‌وکار در فضای اینستاگرام است. اولین بار دو دوست نسخۀ اولیۀ رسمی اینستاگرام را برای سیستم عامل آی‌او‌اس در سال 2010 منتشر کردند. این رسانه خیلی سریع معروف و پرمخاطب شد و تقریباً دو سال بعد نسخۀ اندروید اینستاگرام منتشر شد و در کمتر از یک روز بیش از یک میلیون بار دانلود شد. تا آوریل سال 2012 تعداد کاربران اینستاگرام از صد میلیون فراتر رفت و در مدت کوتاهی ارزش سهام این برنامه به 500 میلیون دلار رسید. با رشد سریع و فراگیرشدن این برنامه سرمایه‌گذاران زیادی علاقه‌مند شدند تا روی این برنامه سرمایه‌گذاری کنند که یکی از آن‌ها مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیسبوک بود. 

شرکت فیسبوک اولین رسانۀ گستردۀ اجتماعی محسوب می‌شود. این شرکت در سال 2012 با یک میلیارد دلار اینستاگرام را خرید. فیسبوک برای بهبود فضای اینستاگرام و جذب کاربران به این رسانه فعالیت‌های زیادی انجام داده است. مثلاً الگوریتم‌های جدیدی به فضای اینستاگرام اضافه کرد و فقط کسانی که با این الگوریتم‌ها آشنا باشند می‌توانند صفحات قدرتمند و پرمخاطبی در اینستاگرام داشته باشند. منبع یا آموزش خاصی در اینترنت برای یادگیری این الگوریتم‌های خاص وجود ندارد و افرادی که در پی یادگیری این الگوریتم‌ها باشند باید خودشان دست‌به‌کار شوند و به‌دنبال کشف رازهای الگوریتم بروند. باید توجه داشت که الگوریتم اینستاگرام مدام در حال به‌روز رسانی و تغییر است، پس چنانچه کسب‌وکاری در این فضا راه‌اندازی کرده‌اید بد نیست با نحوۀ کار الگوریتم‌ها  آشنا باشید.

نویسندۀ کتاب جعبه سیاه اینستاگرام به خوبی با الگوریتم این رسانۀ اجتماعی یا سوشال مدیا آشنایی دارد. حسین نصیری با ترکیب کردن الگوریتم‌های اینستاگرام و ارائۀ نکات مهم در زمینۀ کسب‌وکار و فروش آنلاین و همچنین بازاریابی، کتاب جعبه سیاه اینستاگرام را تبدیل به منبع آموزشی خوبی در این زمینه کرده است. حسین نصیری در کتاب جعبه سیاه اینستاگرام، صفر تا صد راه‌اندازی یک صفحۀ کسب‌وکار در اینستاگرام را به علاقه‌مندان یاد داده است.

خلاصه کتاب

افرادی زیادی علاقه دارند تا کسب‌وکارشان را به صورت اینترنتی و بر روی رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام پیش ببرند اما بسیاری از آن‌ها شکست می‌خورند و هیچ‌ دستاوردی ندارند و ناامیدانه از اینستاگرام خارج می‌شوند. انسان‌ها معمولاً توقع دارند کارهایشان به سرعت پیش برود اما در اینستاگرام چیزی به عنوان «یک شبه ره صد ساله رفتن» وجود ندارد. برای موفقیت در اینستاگرام باید زمان زیادی صرف کنید و همچنین صبر و حوصلۀ زیادی به خرج دهید.

«شما وارد سیستمی می‌شوید که افراد زیادی، هم به عنوان کاربر معمولی و هم به عنوان ادمین و به چشم کسب درآمد وارد اون شدن. این سیستم رایگان هست و به سرمایه‌ی بسیار کمی نیاز داره و همین باعث میشه بسیاری از افراد به سمت اون بیان. در دنیای شبکه‌های اجتماعی پول داشتن اولین اصل نیست، پول داشتن بخشی از روند کسب‌وکار است. قدم اول ایده‌ست. اینکه چطور می‌تونیم ایده‌ی خوب رو به دست بیاریم، توسعه بدیم و اون رو باور کنیم و در نهایت به بهره‌وری و درآمد برسونیم. در چنین شرایطی که سرمایه، ملاک برتری نیست کسی برنده‌ست که دانش و اطلاعات تخصصی بیشتری داشته باشه و بتونه از اون دانش استفاده‌ی درست کنه.»

خواندن کتاب جعبه سیاه اینستاگرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب جعبه سیاه اینستاگرام می‌تواند برای افرادی که قصد دارند صفحات پرمخاطب و موفقی در اینستاگرام داشته باشند یا می‌خواهند کسب‌وکار اینترنتی موفقی در این فضا داشته باشند، مفید باشد.

درباره نویسنده کتاب جعبه سیاه اینستاگرام

سامان (حسین) نصیری از سال 1391 فعالیتش را در اینترنت با وبلاگ‌نویسی آغاز کرد. او در سال‌های 1397 و 1398 دو سایت راه‌اندازی کرد. اثر دیگر این نویسنده کتاب «میلیونر تلگرامی» است. او در حال حاضر مدرس دوره‌های اینستاگرام و همچنین مشاور برندینگ شبکه‌های اجتماعی است.

تحلیل سی بوک از کتاب جعبه سیاه اینستاگرام

خوانایی کتاب و روان بودن
متن کتاب جعبه سیاه اینستاگرام بسیار روان است و نویسنده آموزش‌هایی کاربردی برای ساخت صفحۀ اینستاگرامی، برندسازی، شروع کسب‌وکار و فروش محصول و خدمات ارائه داده است.

شرایط تهیه کتاب 
می‌توانید کتاب جعبه سیاه اینستاگرام را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب سیبوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی