محکم بایست

(15)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1153

علاقه مندان به این کتاب
27

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب محکم بایست

انتشارات میلکان منتشر کرد:
سرعت زندگی مدرن در حال شتاب گرفتن است. برای این که از قافله عقب نیفتیم، باید حرکت کنیم و سازگار بشویم و برای سعادت و موفقیت بیشتر مدام تلاش کنیم؛ یا این طور به ما گفته اند. اما خواسته های زندگی پر شتاب بهایی دارد: استرس، خستگی، افسردگی همیشگی در بالاترین حد ممکن و تعاملات اجتماعی ای که روز به روز خود خواهانه تر و فرصت طلبانه تر میشوند.
چگونه می توانیم در برابر وسواس امروز با درون گرایی و بهبود خود مقاومت کنیم؟ در این کتاب پر فروش، فیلسوف و روان شناس دانمارکی، سوئد برینکمن، با لحنی شوخ طبعانه، میگوید نباید از رد کردن ورد های مطالب خود یاری بترسیم و باید «محکم بایستیم» راز داشتن زندگی شادتر در یافتن خود درونی مان نهفته نیست، بلکه درک شرایط و موقعیت مان برای همزیستی مسالمت آمیز با دیگران است. با ترغیب و تشویق ما به محکم ایستادن و استواری در زندگی، این راهنمای پر تکاپوی ضد خودیاری، به جای مدیریت زندگی، تفکر مثبت و نیاز همیشگی به «بله گفتن» گزینه های قانع کننده ی دیگری ارائه میدهد.
به جای اینکه شما را ترغیب کند «مثبت بیاندیشید» «به احساسات تان گوش گنید» «به ندای درونی تان اعتماد کنید» و خودداری های دیگر صنعت خودیاری، برینکمن ضد این نکات را در هفت قدم توصیه میکند، از جمله «تمرکز کردن بر نقاط منفی زندگی» «سرکوب کردن احساسات» «برگشتن به گذشته» کتابی کاربردی.
تایمز
محکم بایست، سمت روح بخشی در مقابل فشار شدید دنیای مدرن برای انجام کار بیش تر، بیشتر بودن، شادتر بودن. شادتر شدن و کارآمد تر بودن و «یافتن» خود است. سوئد برینکمن در دفاع از رواقی گری و رد تعقیب افسار گسیخته و طاقت فرسای خودیاری، کتابی نوشته است که واقعا کمک میکند.
گاردین
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عرفانه محبی
    • پاسخ به نظر

    واقعا ترجمه بدیه. پر از غلط و نامفهوم. نمیدونم چطور روشون میشه چنین کتابی رو بدن دست خواننده.

  • تصویر کاربر

    • عبدالنبی مسجدی
    • پاسخ به نظر

    کتابی عالی که متاسفانه ترجمه خوبی نداره

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی