دریای عشق

(2)

200,000ریال

180,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
535

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دریای عشق

انتشارات با هم منتشر کرد:
موقعی که لشکریان ناپلئون کبیر به مسکو پایتخت روسیه نزدیک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شدند، ناوگان روسیه که با نیروی دریایی انگلیس متفق گردیده بودند، کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جنگی و تجارتی فرانسه را در فله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سینگ (بندر نظامی هلند) محاصره کرده و مورد تعقیب و حمله قرار دادند.
در ماه اکتبر که سرما به حد اعلای خود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسد، ناوگان فرانسه در دریای آزاد مجبور بودند مقابل دو دشمن سرسخت دفاع نمایند. یعنی نخست با جریان مخالف بادهای مهیب و سپس با ناوگان دشمن به پیکار پردازند.
امواج سهمگین اقیانوس متلاطم از پشت سر و گلوله آتشبار توپخانه ناوها از پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو عرصه را بر آنان تنگ کرده بود. در چنین موارد چارۀ منحصربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فرد چنین کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در اقیانوس جز این نیست که لنگر اندازند. در این صورت نیز اگرچه کشتی در حرکت نیست ولی تمام بدنۀ آن همچون دیوی که به زنجیر کشیده باشند در التهاب و لرزش است.
طوفان وحشتناکی که در اکتبر 1812 نیمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شبی آغاز شد، کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متعددی را در کرانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هلند به تخته سنگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ساحل کوبید و متلاشی کرد. در آن شب تا سحرگاه علامت رمز «ما از بین رفتیم» به وسیله توپخانه ناوگان در عرصه اقیانوس طنین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انداز بود. هنوز هوا روشن نشده بود که صحن اقیانوس به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خصوص کرانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آن منظره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای بس غم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انگیز و رقت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار را مجسم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد.
.....
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی