30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
رهایی از محرومیت های هیجانی دوران کودکی

رهایی از محرومیت های هیجانی دوران کودکی (جلد اول)

(8)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2847

علاقه مندان به این کتاب
26

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رهایی از محرومیت های هیجانی دوران کودکی

انتشارات اسبار منتشر کرد:
لینزی گیبسون روان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درمانگری باتجربه و صاحب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صلاحیت است. او کتابی نوشته است که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند برای افراد بزرگسال در حکم راهنمای خودیاری به منظور رهایی از شر اضطراب، افسردگی و مشکلات بین فردی باشد. این بزرگسالان در دوران کودکی خود تحت سیطره والدینی بوده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند که بویی از بلوغ هیجانی نبرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. توصیف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی دقیق از والدین ناپخته، تجارب کودکی این افراد و روش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های حل و فصل این مشکلات در تار و پود کتاب تنیده شده است. مثال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این کتاب مبتنی بر تجارب بالینی گیبسون است. در این کتاب، تمرین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مفیدی برای درک خویشتن ارائه شده است و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان از آن برای دستیابی به بلوغ هیجانی بیشتر و روابط صمیمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر استفاده کرد.
نیل واتسون
استاد ممتاز روانشناسی بالینی دانشکده ویلیام
کودکان نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند والدین خود را انتخاب کنند. از بد حادثه افرادی که والدین ناپخته هیجانی داشته و هیچ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گاه مورد توجه، احترام، محبت، حمایت و همدلی نبوده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند، از آثار دیرپای این مشکلات بر زندگی خود رنج می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برند. لینزی گیبسون
با خردمندی و شفقت، خواننده را متوجه این موضوع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند که باید روابط آسیب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زا و زهرآگین را بشناسد تا از رهگذر این شناخت به مسیری نوین، نوآیین و سالم از زیستن رهنمون شود. این کتاب فرصتی ارزشمند برای خودیاری فراهم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. علاوه بر این، منبعی قدرتمند برای درمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرانی است که قصد کمک به مراجعان را دارند.
توماس کش
استاد ممتاز روانشناسی دانشگاه دومینیون
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب تقصیر تو نبود را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی