30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
شناخت درمانی برای شناخت درمان گر

شناخت درمانی برای شناخت درمان گر

(1)
نویسنده:

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
216

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شناخت درمانی برای شناخت درمان گر

انتشارات اسبار منتشر کرد:
«شما خوش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شانس هستید که این کتاب را در دست دارید. نویسندگان نه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تنها این روش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را خودشان انجام داده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند، بلکه به صدها درمانگر کمک کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند این مسیر را طی کنند. تمرین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، کاربرگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و متن آموزشی این کتاب همگی امتحان خود را پس داده و برای این طراحی شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند که به شما در داشتن بهترین تجربۀ ممکن در استفادۀ شخصی از CBT کمک کنند. اندیشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ورزی این کتاب باعث می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود یادگیری هر مرحله از کار برایتان به بیشترین حد برسد... تلاش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شما در این مسیر، معانی عمیق و شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدیدی از زندگی پیش رویتان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذارد که کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند درمانگر بهتر و انسان شادتری باشید.»
دکتر کریستین پدسکی
مرکز شناخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درمانی، هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا
«یک معلم خوب ابتدا مطالب آموزشی را در زندگی خودش به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کار برده است: درمانگرانی که از ابزارهای CBT برای درک نقاط ضعف و قوت خود استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، و عادات فکری و رفتاری دیرپای خود را تغییر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند، در آموزش این ابزارها به مراجعان خود بهتر عمل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. مراجعان این اصالت درمانگر را احساس می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. نویسندگان این کتاب نشان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند چطور CBT با شفقت، انسانیت و فروتنی ناشی از تجربۀ مستقیم، دشواری تغییر را زیباتر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.»
دکتر ویلم کویکن
گروه روانپزشکی دانشگاه آکسفورد، انگلستان
«این کتاب با مهارت و همدلی هرچه تمام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر هم کارورزان و هم درمانگران با تجربه را در مسیر استفاده از تمرین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شواهدمحور CBT برای رشد حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای و شخصی خودشان همراهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. بنت-لوی و همکارانش با استفاده از تمرین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های منسجم و متمرکز بر تجربه، به خواننده کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند «شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های قدیمی» و محدودکنندۀ زندگی خود را بشناسند و «شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدیدی» را برای خود خلق نمایند. نتیجۀ این کار تقویت همدلی با مراجعانی است که در طی کردن فرایند درمان (که اغلب طاقت فرساست) مشکل دارند. همچنین این کار باعث همخوانی بیشتر جلسات درمان و زندگی درمانگران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.»
دکتر کوری نیومن
مدیر مرکز شناخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درمانی، دانشکدۀ پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی