همیشه شوهر

(33)

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2051

علاقه مندان به این کتاب
47

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب همیشه شوهر

انتشارات نگاه منتشر کرد:
همیشه شوهر ? داستانی ست (به طور غیر مستقیم) پیرو ِ مردی که ؛همیشه شوهر؛است! و به نظر نمی آید شخصیت اصلی ِ داستان باشد . به جای او ?‌شخص ِ اصلی مردی ست به نام ولچانینف ?‌مجرد ? ثروتمند کمی عیاش و البته مبادی ِ ادب در بیشتر مواقع ? که این روزهای کتابی? اوضاعش ـــ همچون خود ِ داستایوسکی وقتی که این کتاب را می نوشته ـــ بسیار آشفته و درهم است! وقتی همه چیز از درون و بیرون بهم گره خورده و گیجی بسیاری به بار آورده و شخص را دچار مرض مالیخولیا کرده! او این روزها به طرز غریبی خاطراتی از گذشته به یاد می آورد که به طور شگفت موجب شرمش میشود و از خود بیزاری. در همین اثنی یکی از رفقایش پس از نُه سال با وضعی آشفته به دیدنش می آید و ماجراهای تازه ای آغاز میشود. .
سبک داستایوسکی، نه سلیس است نه روان و نه زیبا. اما قوی است و محکم و رسا و کاماً مختص به خود اوست. قیودی که در زبان روسی زیاد استعمال می شود در این اثر مخصوصاً زیادتر هستند. این عیوب مخصوصاً در اولین فصل خودنمایی می کنند. مانند چند اثر از کارهای اولیه اش، ابتدای آن دشوار و ست است. هر شخصیت، و مخصوصاً پاول پاولوویچ تروسوتسکی با طرز سخن مخصوص به خودش حرف می زند، تعبیرات مخصوص به کار می برد. لحن کلام و سیاق جمله ها مختص بین سال های 1860-1880 می باشد. لحنی که مخصوصاً در برخی محافل نیمه اشرافی، کارمندان عالی ادارات و ملاکان ولایتی آن زمان به کار می رفته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • هادی بایزیدی
    • پاسخ به نظر

    از جنبه رمان گونه بودنش خیلی جذاب بود از یکجایی به بعد اصلا نمیشد کتاب رو زمین گذاشت و فقط منتظر یک جمله هستی که اطمینان پیدا کنی و نویسنده با زیبایی کامل آخر قصه اونو بیان می‌کنه البته قضیه لیزا خیلی تأثر برانگیز و دردناک بود

  • تصویر کاربر

    • زهرا جوادی
    • پاسخ به نظر

    متاسفانه ترجمه این کتاب اصلا خوب نیست.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی