فلسفه زندگی (پالتویی)

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
551

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فلسفه زندگی

انتشارات حکمت کلمه منتشر کرد:
تعمق آرنه نیس، فیلسوف نروژی، بر هنر زندگی ما را به حفظ محیط زیست و تنوع زیستی ترغیب می‌کند. نیس دیدی روشن و جسورانه نسبت به قدرت احساسات دارد و ما را از تنزل فرهنگی و زیست بومی دور و به سوی سیاست و کنش منطقی و معطوف به آینده تشویق می‌کند. او بر بی‌قدرت شدن عقل در قیاب قلب صحه می‌گذارد و مانند سلفش تورو انگاره‌ی دکارتی جدایی ذهن_جسم را رد می‌کند. در عوض، مشوق ادغام استدلال و عاطفه است. ترکیبی که نیس باور دارد الهام بخش ما برای ایحاد تغییرات مثبت است. بازیگوشی و جدیت، این‌‌‌ها راهنمای یافتن مسیرمان در سیاره‌‌‌ای است که تاثیرات زیان‌‌‌بار مصرف، رشد جمعیت، کالاشدگی، فناوری و جهانی‌‌‌سازی آن را در هم شکسته است.
آرنه نیس فیلسوف نروژی برجسته با آثار متعدد است که زندگی کاری طولانی‌‌‌اش به دو دوره تقسیم می‌‌‌شود: در سال‌‌‌های اخیر آثارش آغازگر جنبش بوم‌‌‌شناسی ژرف بوده و پیش از آن سی‌‌‌سال کرسی فلسفه دانشگاه اسلو را داشته است. یکی از بسیار کتاب‌‌‌های او بوم‌‌‌شناسی، اجتماع و سبک زندگی است.
«یک فیلسوف فوق‌‌‌العاده و پیرمردی خردمند به زندگی درازش نگاهی انداخته و تعمقی لذت‌‌‌بخش درباره نقش عاطفه را بر بلوغ استدلال پیش پای ما گذاشته است... شکوه سادگی کلامش که با روزهای بی‌‌‌شمار انزوا در کوهستان‌‌‌های محبوب نروژ تکامل یافته، الهام‌‌‌بخش و آرامش‌‌‌بخش است.»
فریتُیف کاپرا
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی