پول عاشق سرعت است

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
925

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پول عاشق سرعت است

انتشارات نگاه نوین منتشر کرد:
نگران شغل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان هستید؟ نگران خانه، خانواده یا آینده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان هستید؟ از خیلی جهات شما را مقصر نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانم. اگر همین الان به دنیا نگاهی بیندازید، به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسد نسبتا تیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وتار باشد. نسبتا به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریخته به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسد. چه اتفاقی دارد برای دنیا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افتد؟ چه اتفاقی دارد برای اقتصاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افتد؟ چه اتفاقی دارد برای آینده شما و من می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افتد؟
حدود سی سال پیش بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خانمان بودم. بسیار فقیر. می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانم گرسنگی چگونه است. می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانم به تقلا افتادن چگونه است. اصلا جالب نیست. این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جا هستم تا کمک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان کنم از این کشاکش بیرون بیایید. این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جا هستم تا دستم را دراز کنم و شما را از این باتلاق بیرون بیاورم.
اگر به حرفم گوش کنید و دست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به کار شوید، فرآیند نجات اقتصادی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان را شروع خواهید کرد. راهکاری برای دغدغه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مالی و اقتصادی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان پیدا خواهید کرد. تنها کاری که باید بکنید این است که پیاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که دست به کار شوید. یادتان باشد، پول عاشق سرعت است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی