رویارویی کوتاه با دشمن (پارسه)

(2)

1,050,000ریال

945,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
144

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رویارویی کوتاه با دشمن

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
در سال 2010، وقتی مجلۀ نیویورکر داستان کوتاهی را از سعید صیرفی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زاده منتشر کرد، نوید ظهور صدایی جدید در ادبیات داستانی را به دنیا داد.
صیرفی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زاده در این کتاب خیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کننده، یک شهر بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نام آمریکا و دخمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشینان رهاشده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش را تصویر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. گرفتاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و پیروزی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زودگذر آدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این داستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها -در رابطه با زنان، رؤسای بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رحم، و هر صبح خود را به سر کار رساندن- به قصه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی بدل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند که همه جا قابل درک و به طرز شگفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انگیزی عجیب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. گاهی اوقات داستان خنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود و گاهی هم ویران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کننده است.
داوران هنگام اعطای جایزۀ نویسندگی ویتینگ به صیرفی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زاده به خاطر کتاب خاطراتش، نگارش او را با صفات «هوشمندانه، خنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار و عاری از هرگونه فخرفروشی» ستودند. داستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این کتاب، مجالی هستند تا نویسنده دریچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به رؤیاها و نگرانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مشترک ما بگشاید و آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را از منظری نو به نمایش بگذارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی