فرد فاکتور

(0)
نویسنده:

990,000ریال

891,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
162

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرد فاکتور

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
• فِرِد فاکتور کتابی قدرتمند و تمثیلی از موفقیت است. این کتاب درباره‌‌ی خدمات رسانی و تلاش کردن فراتر از خواسته‌‌ها و انتظارات است و در عینِ ساده بودن، متحول‌‌کننده نیز هست و می‌‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.
برایان تریسی، نویسنده‌‌ی کتاب‌‌های قورباغه‌‌ات را قورت بده و چگونه به هر چه می‌‌خواهید برسید.
• خدمت کردن، قلب رهبری و مدیریت است. یکی از بهترین تعریف‌‌هایی که کسی می‌‌تواند در وصف شما انجام دهد، این است که به شما بگوید: «تو یک فِرِد هستی!» به شما پیشنهاد می‌‌کنم و تشویقتان می‌‌کنم که این کتاب مهیج و مفهومی را مطالعه کنید تا دلیلش را متوجه شوید. تبدیل به فِرِد شوید! این کار به شما نشان می‌‌دهد که چکونه بهادادن به زندگی دیگران و داشتن مشتریان وفادار، زندگی شما را غنی می‌‌کند.
کِن بِلانچارد، نویسنده‌‌ی همکار در کتاب مدیر یک دقیقه‌‌ای و کتاب مدیر دقیق و هدفمند
• وقتی زندگی‌‌تان در بدترین وضعیت خود قرار دارد، وقتی تعهد شغلی‌‌تان در حال کم‌‌رنگ‌‌تر شدن است و شما فقط می‌‌خواهید کارتان را تمام کرده و به خانه بروید، چه می‌‌توانید انجام دهید؟
این کاری است که من انجام می‌‌دهم: به یاد مردی می‌‌افتم که نامه‌‌هایم را می‌‌رساند. چون اگر فِرِد پستچی می‌‌توانست چنین خلاقیت و تعهدی را در گذاشتن نامه‌‌ها در صندوق پستی به کار ببرد، من هم به همان اندازه و حتی بیشتر می‌‌توانم در کارم نوآوری ایجاد کرده و از نو تلاش کنم. او گواهی بر این ادعاست که هیچ شغلی بی‌‌اهمیت یا عادی نیست، اگر توسط افراد خاص و فوق‌‌العاده انجام شود.
این، همان چیزی است که به آن « فِرِد فاکتور » می‌‌گویم.
مارک سنبورن
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی