من هیوا هستم

(3)
نویسنده:

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
234

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب من هیوا هستم

انتشارات هزاره ققنوس منتشر کرد:
بقیه‌ی افرادی که هنوز در جو کفش پرت کردن بودند، با شوکرهای نیروی امنیتی، فلج و یا بی‌هوش روی زمین افتادند. فضا دوباره آرام گرفته بود. هیچ صدایی به گوش نمی‌رسید. گاه گاه خنده‌ای از میان جمع بالا می‌گرفت که پس از نگاه خشمگین نیروهای امنیتی دوباره خنده به درون کشیده می‌شد و فقط از بینیِ فردِ خنده‌رو، صدا شنیده می‌شد که.در اپامه وست قبل
پس از نگاه خشمگین نیروهای امنیتی دوباره خنده به درون کشیده می‌شد و فقط از بینیِ فردِ خنده‌رو، صدا شنیده می‌شد که پس از چند ثانیه همان صدای بینی هم خفه می‌شد. خفه شدن؛ این همان کاری است که هر دیوانه خانه‌ای سعی در عادت دادن به آن را دارد. همه می‌‌دانستند که در چنین شرایطی چه چیزی روی می‌‌دهد. محاکمه‌‌ی گروهی و اعتراف به این که فرد شروع کننده چه کسی بوده است.
بلندگوها به صدا در آمدند. همه سرهایشان را به طرف بلندگوهایی که در گوشه‌‌های سالن مستقر شده بودند چرخاندند. حتی نیروهای امنیتی سمت نگاهشان را از دیوانه‌‌ها به سمت گوشه‌‌های سالن تغییر دادند. انگار همه فقط با چشم می‌‌توانستند آن صدا را بشنوند:
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ارشاد ازغ
    • 0

    گریه پس از پی بردن به حقیقت، عصاره‌ی همه‌ی انواع گریه‌هاست؛ عصاره‌ی بدن است که پس از به هم فشردن تک تک سلول‌ها، از ناحیه چشم بیرون می‌جهد.

عیدی