مجالی برای تمركز

(7)
نویسنده:

1,690,000ریال

1,521,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
739

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مجالی برای تمركز

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
کتاب مجالی برای تمرکز نوشته ی مایکل هیت با ترجمه ی امیرحسین فتوهی توسط نشر هورمزد منتشر شده است. این کتاب عصاره ای از مشاوره های مایکل هیت برای افزایش بهره وری است. او با گردآوری مطالبی که در طول این سالها با مشتریان خود در میان گذاشته است، به ما کمک میکند تا بر کار خود مسلط شویم. اگر با انبوهی از کارها و وظایف بی شمار روبرو هستید، این کتاب شما را راهنمایی می کند تا با سه گام ابتدایی توقف، برش و اقدام بهره وری خود را بالا ببرید.
تمام افراد در طول هفته 168 ساعت زمان دارند، اما به نظر کافی نمی‌رسد، درست است؟ ما اکثر این زمان را مشغول کار هستیم. افراد حرفه‌ای در طول هفته 70 ساعت کار می‌کنند و بنابراین فرصت بسیار کمی برای استراحت، ورزش، خانواده و دوستان دارند. اگر مراقب نباشید، کار تمام زندگی شما را اشغال می‌کند. پس چه باید کرد؟
بسیاری از افراد فکر می‌کنند بهره‌وری یعنی افزایش بازده در سر کار. اما طبق نظر متخصص بهره‌وری، مایکل هیت، چنین برداشتی از بهره‌وری تنها باعث می‌شود که سرمان را شلوغ کنیم و در نهایت به اهدافی کم‌ارزش دست یابیم. به عبارت دیگر، می‌خواهیم با انجام کار بیشتر، در زمان خود صرفه‌جویی کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی