آموزه هایی برای خودآگاهی (بهارسبز)

(9)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
324

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آموزه هایی برای خودآگاهی

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
خودآگاهی، یک مهارت کاربردی برای شناخت بیشتر خصوصیات، نیازها، احساسات، نقاط ضعف و نقاط قوت خود است. باتوجه به اینکه بسیاری از عملکردهای روانی، به‌طور خودکار انجام می‌شوند، لازمه‌ی خودآگاهی، شناخت این عملکردها برای درک ریشه واقعی آن‌هاست.
با کمی تأمل می‌توان دریافت که بیشتر عملکردهای خودکار روانی، برای حفظ موجودیت یا «بقا» انجام می‌شود. متأسفانه در این چشم‌انداز، «سعادت و آرامش» به‌طور پیش‌فرض جزو اهداف اولیه درنظر گرفته نشده است. هدف خودآگاهی، عبور از مرحله اولیه زیستی و تجربه زندگی توأم با آرامش، مهرورزی، همدلی، شادمانی، حضور در لحظه و کاستن از رنج‌های غیرضروری است.
برای دستیابی به این اهداف اصیل، در همه اعصار بزرگان معنوی آموزه‌های دقیقی ارائه کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها هنوز هم کاربردی و معتبرند. این کتاب، ضمن مرور برخی از این رهنمودها، به‌طور ویژه به ارائه تعالیم مولانا برای خودشناسی می‌پردازد. هرمبحث شامل توضیحاتی در مورد یکی از عملکردهای ناقص ذهنی و سپس ارائه راهکارهایی کاربردی برای زیستن آگاهانه است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • منا مختاری
    • پاسخ به نظر

    کارما عمل در 3 سطح استجسم ذهن و انرژی هر کاری که در این 3 سطح انجام بدهید سطوح مشخصی از باقیمانده یا نقش را بر شما به جا می گذار .

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • منا مختاری
    • 0

    اگر در برادر خود عیبی می بینی آن عیب در تو است عالم همچو آیینه است. نقش خود در او می بینی زیرا آنچه از او می رنجی از خود می رنجی.

عیدی