ثبت دائمی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
209

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ثبت دائمی

انتشارات قطره منتشر کرد:
گزارشی متقاعدکننده‌... به شیوایی یک اثر ادبی هیجان‌انگیز‌... اسنودن خواننده را وادار می‌کند به‌گونه‌ای جدی‌تر درباره‌ی آنچه هر آمریکایی باید اکنون بپرسد تأمل کند. چه معنا دارد که کسانی اطلاعات زندگی ما را در پرونده‌ها جمع‌آوری و ذخیره کنند و در دسترس نگه‌ دارند ــ نه‌فقط اکنون بلکه به‌طور بالقوه برای همیشه؟... داستان او وقتی مخاطرات را آشکار می‌کند که صحبت از حریم خصوصی، آزادی بیان و قانون اساسی به میان می‌آید.
نیویورک‌تایمز
اسنودن سرانجام تصمیم گرفت نه به آژانس‌هایی كه در آن‌ها مشغول به كار بود، بلكه به عموم مردم وفادار بماند، همان‌ها که این آژانس‌ها برای حفاظت از آنان ایجاد شده‌اند. او احساس می‌کرد به‌نحوی به شهروندان عادی خیانت می‌شود و وظیفه دارد نحوه‌ی انجام این خیانت را توضیح دهد... توضیح او درباره‌ی تجربیاتی که باعث شده این تصمیم مهم را بگیرد، به همراه جزئیاتی که از سوابق خانوادگی خویش ارائه می‌دهد، دفاع محکمی در برابر اتهام خائن بودن اوست.
گاردین
حتی برای آن دسته از ما که از نزدیک افشاگری اسنودن را دنبال کرده‌ایم اطلاعات مندرج در کتاب ثبت دائمی حیرت‌آور است... همان‌طور که در خاطرات اسنودن آشکار است، تمام روش‌هایی که او افشا کرده است همچنان در حال استفاده‌اند. شایسته است ما از او برای این هشدار مجدد ــ و اینکه درنهایت از خودش سخن گفته ــ سپاسگزاری کنیم.
نیشن
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی