منحنی خلاقیت

(16)
نویسنده:
مترجم:

1,320,000ریال

1,188,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1222

علاقه مندان به این کتاب
27

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب منحنی خلاقیت

انتشارات میلکان منتشر کرد:
تعداد زیادی نابغه ی خلاق، از پابلو پیکاسوتا استیو جابز هستند که در سطحی گسترده موفقیت تجاری به دست می آورند. چطور این کار را می کنند؟ و چرا نتیجه برای بیشتر ما این قدر ناخوشایند است؟ آیا این نابغه های خلاق به طور غریزی ایده ها را به چیزی قابل تحسین تبدیل می کنند؟ آیا فقط خوش شانس اند یا اینکه چیزی فراتر از درک ما در این قضیه نقش دارد؟ آیا بیشتر ما هیچ فرصتی برای به دست آوردن موفقیت های مهم نداریم؟
- از متن کتاب
الن گیت کارآفرین بزرگ افسانه ی نبوغ خلاقانه را از بین می برد و دانش و رازهای رسیدن به موفقیت تجاری در هر زمینه ای را فاش می کند. این باور را به خوردمان داده اند که خلاقیت در قلمرو نبوغ قرار دارد و در اختیار تعداد کمی از افراد با استعداد و باهوش است که در لحظاتی پیش بینی ناپذیر به الهام الهی دست می یابند... و اگر نابغه نیستیم، بهتر است بساطمان را جمع کنیم و تسلیم شویم. یا از این موهبت برخورداریم، یا نیستیم. اما الن نشان می دهد که چنین چیزی حقیقت ندارد. پژوهش های اخیر نشان داده اند که پشت هر موفقیت تجاری در هر زمینه ی خلاقانه ای دانشی قابل پیش بینی وجود دارد؛ از نوشتن رمانی محبوب گرفته تا راه اندازی یک شرکت موفق، یا ایجاد یک کمپین بازاریابی مؤثر. براساس یافته های خلاق ترین افراد دنیا، هرچه تازگی داشته باشد و در عین حال آشنا باشد، ما را مجذوب می کند. با درک فوت و فن های آنچه که گنت آن را «منحنی خلاقیت» می نامد – نقطه ی تنش مطلوب میان آنچه که تازه است و آنچه که آشناست - همه می توانند به موفقیت عمومی دست پیدا کنند. گنت در کتابی سرگرم کننده، که داستان ها و بینش های بسیاری از بنیانگذار رِدیت و مدیر محتوای نتفلیکس تا سرآشپزهای برتر کتاب راهنمای میشلن، را شرح می دهد، چهار قانون موفقیت خلاقانه را معرفی و الگوی مشترک موفقیت تمام آن ها را شناسایی می کند.
« این کتاب برای تمام کسانی ست که گمان می کنند افرادی بی روح، سرکوب شده و عاری از خلاقیت اند. الن گنت نشان می دهد که شما در حقیقت هیچ کدام از این ها نیستید. فقط مسیرتان اشتباه است.»
- آن هندلی، نویسنده ی کتاب همه می نویسند
«آیا می توانیم یاد بگیریم که خلاق باشیم؟ کتاب منحنی خلاقیت به شکلی متقاعدکننده نشان می دهد که: بله می توانیم. کتابی که خواندن آن واجب است.»
- اما کاراسکو، مدیر ارشد بازاریابی نشنال جئوگرافیک
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سردار طه زاده
    • پاسخ به نظر

    سلام دوستان من خواستم بدانم که فرق ترجمه این کتاب با ترجمه دیگرش چیست نشر ملیکان و نشر هورمزد. نشر هورمزد 320ص است اما نشر ملیکان 240ص. آیا حذف شدگی دارد. سپاس

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی