Think Big بزرگ فکر کنید (جنگل)

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
369

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Think Big بزرگ فکر کنید

انتشارات جنگل جاودانه منتشر کرد:
الکس مایکلیدیس در کتاب The Silent Patient ازاحساسات مدفون‌ شده در بخش های تاریک ذهن انسان صحبت می‌کند؛ احساساتی که همیشه وجود داشته‌ اند و ممکن است هر لحظه به گونه ‌ای غیر قابل کنترل فوران کنند و حوادث ناگواری را پدید آورند. رمان بیمار خاموش در فوریه 2019 چاپ شد و در مدت خیلی کوتاهی 55 نسخه از آن با ویرایش های مختلف در بین مردم منتشر و در سراسر جهان به زبان ‌های مختلف ترجمه شد. اکثر خوانندگان کتاب The Silent Patient گفته‌اند که به سختی می توان کتاب را زمین گذاشت و این کتاب قادر است ساعت ها شما را در داستان مهیج خود غرق کند.
کتاب بیمارخاموش توانست خیلی زود به یکی از پرفروش ترین کتاب ‌های نیویورک تایمز تبدیل شود. مجله اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) راجع به کتاب می گوید: «یک داستان فراموش‌نشدنی و هیجان ‌انگیز که ترکیبی است از داستان ‌های هیچکاک، طرح ‌های آگاتا کریستی و تراژدی یونانی.»
کتاب بیمارخاموش که در لیست پرفروش‌ ترین کتاب ‌های سال قرار دارد، با فصل‌ های کوتاه و زبانی ساده و روان، گاهی خواننده را وادار می کند تا ادامه داستان را پیش‌ بینی کند. مخاطبانی که اهل خواندن رمان‌های جنایی معمایی هستند، گاهی ممکن است برخی از حوادث را به درستی پیش ‌بینی کنند اما انتهای داستان به گونه‌ ای تمام می شود که برای همه خوانندگان غافلگیرکننده خواهد بود.
مجله پابلیشرز ویکلی (Publishers Weekly) درباره کتاب می گوید: «با شکوه، این داستان هیجان‌انگیز با یک طرح بسیار پیچیده روانشناختی، مایکلیدیس را به عنوان نفر اول در خلق چنین داستان ‌هایی معرفی می کند.»
مجله لایبرری (Library Journal) درباره کتاب می گوید: «این رمان، یک داستان تاریک، مبهم و بسیار خواندنی است.»
روزنامه تایمز نیز درباره کتاب می گوید: «بسیار تاثیرگذار، بیمارخاموش داستانی هوشمندانه، ابتکاری و بسیار خواندنی است.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی