سه دقیقه آخر (سرنوشت جهان چه خواهد شد)

(6)
نویسنده:

990,000ریال

891,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
701

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سه دقیقه آخر

انتشارات سایلاو منتشر کرد:
حالا دیگر به خوبی می دانیم جهان چگونه براثر بیگ بنگ آغاز شده است، اما همچنان به پرسش اصلی که چگونه پایان خواهد یافت، آنچنان که باید و شاید پرداخته نشده است. پائول دیویس در کتاب سه دقیقه آخر، داستان آینده جهان را به تصویر می کشد، آن هم به بهترین شکلی که می توان آن را پیش بینی کرد. این کتاب نه براساس مکاشفات که بر پایه آخرین اندیشه های برخی فیزیکدانان و کیهان شناسان استوار است و سناریوهای پایان جهان را به زبانی شیوا و قابل فهم برای عموم بازگو می کند.
مکان: زمین. در آن سوی سیاره جمعیتی نامید سعی می کنند پنهان شوند. برای این جمعیت میلیاردی هیچ جایی برای رفتن وجود ندارد. برخی به زیرزمین فرار می کنند و به دنبال غار و یا دالان های زیرزمینی می گردند، یا به وسیله زیردریایی به زیردریاها پناه می برند. برخی دیگر با بی توجهی به راه رفتن و غریدن ادامه می دهند. اغلب تنها نشسته اند؛ گیج و عصبانی، منتظر پایان هستند. در بلندای آسمان، پرتو عظیمی از نور بر پهنه آسمان نقش انداخته است. آنچه به صورت یک مداد باریک از ابر درخشان آغاز شده بود روز به روز متورم شده و یک گردباد از گاز می سازد که در حال جوشیدن به سمت خلأفضاست. در نوک دنباله بخار یک توده ی تاریک؛ بدشکل و تهدید کننده نهفته است.
تخریب کنندگی عظیم شهاب سنگ در سر آن نهفته است که با سرعت گیج کننده 000, 40 مایل بر ساعت؛ 10 مایل بر ثانیه، به زمین نزدیک می شود. قرار است 1000 میلیارد تن یخ و سنگ با هفتاد برابر سرعت صوت به زمین برخورد کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی