سازمان های نابغه

(1)
نویسنده:
نشر:

350,000ریال

315,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
253

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سازمان های نابغه

انتشارات رسا منتشر کرد:
چه تفاوتی میان سازمان های «نوآور و تحول آفرین» و سازمان های «عادی» وجود دارد؟ چه چیزی سازمان هایی نظیر پیکسار، گوگل، فایزر و آکیومن را قادر ساخته است دست به خلق تکنولوژی های پیچیده زنند و دنیای پیرامون خود را تغییر دهند؟ چگونه پنتاگرام، به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی جهان قادر است بزرگ ترین سوپر استارهای طراحی، معماری و گرافیک دنیا را سال ها و سال ها در شرکت خود نگه دارد و خالق خلاقانه ترین، چشم نوازترین و تحسین برانگیزترین طراحی های جهان باشد؟ رهبران این سازمان های نوآور دقیقا چه می کنند که باعث می شود سازمان های شان بارها و بارها اقدام به نوآوری کنند؟
کتاب «سازمان های نابغه، هنر رهبری نوآوری و شکوفا کردن نبوغ جمعی» کتاب تحسین شده ای است که حاصل پژوهش های عمیق و چند ساله لیندا هیل و تیم او بر روی رهبران سازمان های نوآور و تحول آفرین جهان است. این کتاب پس از انتشار، با استقبال فراوانی از سوی جامعه مدیران و همچنین جامعه دانشگاهیان رو به رو شده است، به گونه ای که در لیست بیست کتاب برتر «بیزینس اینسایدر» قرار گرفته، جایزه «وارن بیزینس» (جایزه مشترک دانشگاه هاروارد و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی)» را به دلیل گشودن درک جدیدی از ماهیت رهبری نوآوری از آن خود کرده، و مدال طلای جایزه برترین کتاب «آکسیوم» را برای بهترین کتاب رهبری در سال 2015 دریافت نموده است. علاوه بر این، لیندا هیل به دلیل نگارش همین کتاب، در سال 2015، جایگاه برترین متفکر حوزه نوآوری را از موسسه مشهور Thinkers 50 کسب نموده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ابوالفضل هروی
    • پاسخ به نظر

    کتاب های نشر رسا رو واقعا دوست دارم. کتاب های عمیقی هستند و قیمتشون هم نسبت به سایر ناشران مناسب تره. ترجمه ها هم کیفیت قابل قبولی دارن اما متاسفانه برنامه و جدیت لازم برای ارتقای کیفی طراحی جلد و صفحه آرایی ظاهرا وجود نداره. خیلی از کتاب های پر فروش و ارزشمند رو بار اول رسا ترجمه و چاپ کرده اما تو بازاریابی و جلب مخاطب متاسفانه به نظرم عملکرد خوبی ندارند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی