بی حد و مرز

(28)
نویسنده:

2,350,000ریال

2,115,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
20156

علاقه مندان به این کتاب
194

می‌خواهند کتاب را بخوانند
20

کسانی که پیشنهاد می کنند
29

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
5

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بی حد و مرز

انتشارات میلکان منتشر کرد:
تعداد کمی از ما می‌دانیم که با استفاده از چند روشِ عملی می‌‌توانیم مغزمان را ارتقا دهیم و بر توانایی یادگیری خود بیفزاییم. بیش‎ترمان آگاه هستیم که با ورزش و رژیم غذایی مناسب می‌توانیم سلامت قلب‎مان را بهبود دهیم، اما بسیاری‌ از ما نمی‌دانیم که می‌توانیم مغزمان را هم تا حد زیادی بهبود دهیم و به این صورت زندگیِ خود را بهتر کنیم.
ما در دنیای فناوری متولد شده‌ایم و هیچ‌چیز مهم‌تر از سلامت و کارایی مغزمان نیست، مغزی که همه‌چیزِ زندگی‌مان را کنترل می‌کند. یادگرفتنِ تفکیکِ داده‌ها و ابداع روش‌ها و مهارت‌های جدید برای رشد در جهانی آشفته در دریای متلاطم اطلاعات، برای بقا در قرن بیست‌ویکم ضروری است. توانایی یادگرفتنِ سریع‌تر و آسان‌تر موجب می‌شود هر چیز دیگری در زندگی ممکن شود و این یعنی بهترین زمان است که مغزتان را هم مانند بدن‎تان پرورش دهید. همان‌طور که به بدنی سالم نیاز دارید، به مغزی انعطاف‌پذیر و قدرتمند و پرانرژی هم نیاز دارید. شغلِ جیم همین است؛ او مربیِ خصوصیِ بهبودِ عملکرد مغز است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اینفوگرافیک کتاب بی‌حدومرز

اینفوگرافیک کتاب بی حد و مرز

معرفی کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک 


جیم کوییک که متخصص مشهور جهانی در زمینۀ بهبود حافظه، بهینه‌سازی مغز و یادگیری سریع است کتاب بی‌ حد و مرز را در سال 2020 منتشر کرد. این کتاب پس از انتشار به سرعت تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و پرفروش‌ترین کتاب وال‌ استریت ژورنال شد.


آیا محدودیت‌هایی را پذیرفته‌اید که خودتان یا دیگران به شما تحمیل کرده‌اند؟ آیا به موارد زیر اعتقاد دارید؟

• شما در یادگیری کُند هستید.
• نمی‌توانید آن‌قدر سریع مطالعه کنید تا از همه چیزهایی که باید مطلع شوید.
• حل مسئله مشکل است و شما اصلاً در این زمینه استعدادی ندارید.
• بدون داشتن متن سخنرانی، نمی‌توانید سخنرانی بکنید.
• در ریاضی (یا نوشتن یا هر چیز دیگری) افتضاح هستید.

این باور که محدود هستید شاید شما را از رسیدن به بزرگ‌ترین رویاها و آرزوهایتان باز دارد. حالا چه می‌شود اگر به جای اعتقادات نادرست بالا بتوانید مغزتان را ارتقا دهید آن‌قدر که بتوانید با تمرکز و توجۀ کامل به کارهایتان برسید؟ از یک یادگیرندۀ کُند تبدیل به کسی شوید که بر هر موضوعی مسلط است. ابرقدرت‌های نابغۀ درونتان را کشف کنید، همۀ ما این ابرقدرت‌ها را داریم، فقط منتظرند که پیدایشان کنیم. جیم کوییک کتاب بی‌ حد و مرز را دقیقاً به همین منظور نوشت... تا کلیدهای فعال‌سازی این ابرقدرت‌ها را به شما نشان دهد.

کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک با ترجمۀ پگاه فرهنگ مهر، کتابی در زمینۀ خودیاری و رسیدن به بالاترین سطح یادگیری است. جیم کوییک، مربی شمارۀ یک جهان، کتابچه‌ای برای راهنمایی در جهت گسترش ذهنی و آمادگی مغز نوشته است. کتاب بی حد و مرز به افراد این توانایی را می‌دهد که با تغییر طرز فکر، انگیزه و روش‌هایشان، بهره‌وری بیشتر داشته باشند و به تحول، موفقیت و دستاوردهای مختلفی در زندگی برسند. این باور که شما محدودیت دارید شاید جلوی شما را گرفته باشد و برای همین نتوانسته‌اید به تمام خواسته‌هایتان برسید. در کتاب بی‌ حد و مرز، نویسنده به شما ابزاری را معرفی می‌کند تا به کمکشان محدودیت‌هایتان را کنار بگذارید. 

شما در کتاب بی حد و مرز یاد می‌گیرید که چگونه مغز و حافظه‌تان را ارتقا دهید. بعلاوه یاد خواهید گرفت که چگونه تمرکز خود را افزایش دهید، زمان کارتان را بهینه کنید و عادت‌های سالمی را شکل دهید. کتاب بی حد و مرز به شما کمک می‌کند هر چیزی را سریع‌تر یاد بگیرید، و وقتی به چنین ابرقدرت‌هایی برسید دیگر هیچ چیزی نیست که شما را از رسیدن به رویاهایتان باز دارد. شما با خواندن کتاب بی حد و مرز قفل استثنایی زندگی‌تان را باز می‌کنید و سطح تمام جنبه‌های زندگی‌تان، از شغل، تحصیل و کسب‌وکار گرفته تا روابط‌تان را بالا می‌برید. در صفحات این کتاب شما رازهای حافظه و یادآوری و روشی ساده برای یادگیری سریع هر چیزی را یاد خواهید گرفت. همچنین با تکنیک‌های نویسنده در به خاطر سپردن اسامی آشنا خواهید شد.

در کتاب بی حد و مرز چه می‌خوانیم؟

همه می‌دانیم که ارزشمندترین بخش بدنمان و موهبتی که خدا به ما بخشیده مغز است. مغز است که به ما توانایی‌های مختلف می‌دهد. بسیاری از مردم بلدند که چگونه با ورزش و رژیم غذایی مناسب بدن سالم‌تری داشته باشند اما تعداد کمی از مردم هستند که می‌دانند چگونه مغزشان را ارتقا دهند تا بتوانند بهتر یاد بگیرند. متأسفانه دنیای امروز ما نیز محیط جالب و سالمی برای مغز نیست. جیم کوییک ابتدا در کتاب بی حد و مرز 4 خائن را به شما معرفی می‌کند. این 4 خائن توانایی فکرکردن، تمرکز، یادگیری، رشد و انسان‌بودن را سلب می‌کنند. جیم کوییک در کتاب بی حد و مرز به موقع به ما هشدار می‌دهد. به مایی که در دنیای فناوری متولد شده‌ایم و هیچ چیز از سلامتی مغز و کارایی آن برای ما مهم‌تر نیست، این مغز است که تمام جنبه‌های زندگی ما را در این عصر به دست گرفته است. 

توانایی یادگرفتن سریع‌تر و آسان‌تر از ضروریات قرن بیست و یکم است. باید بلد باشیم که هم‌زمان با بدنمان، مغزمان را نیز پرورش دهیم. در کنار بدن سالم، باید مغزی سالم، انعطاف‌پذیر و پرانرژی داشته باشیم. جیم کوییک مربی خصوصی ورزش‌دادن مغز است. او در کتاب بی حد و مرز نقشۀ خاصی را ارائه کرده است. اکثر ما با ابزارهای لازم بزرگ نشده‌ایم و حالا وقتش است تا با این ابزارها آشنا شویم. جیم کوییک که سه دهه از عمرش را خیلی جدی صرف کارکردن با مردم مثل دانش‌آموزان، معلم‌ها، مشاهیر، کارگران ساختمانی، سیاستمداران، کارآفرینان، دانشمندان و غیره کرده و در سیستم‌های بسیار پیشرفتۀ سرتاسر جهان کار کرده است، نتایج کارش و دانسته‌هایش را در کتاب بی حد و مرز با شما به اشتراک گذاشته است.

شما در کتاب بی‌ حد و مرز با مدل بی حد و مرز آشنا می‌شوید، می‌توانید با این مدل یاد بگیرید که بدون هیچ محدودیتی زندگی کنید، کارهایتان را انجام دهید و دانش‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. جیم کوییک با این مدل نشان داده است که همه سه محدودیت در زندگی دارند، یا محدودیت در ذهن شماست که به خودتان، توانایی‌هایتان و آنچه لیاقتش را دارید یا آنچه ممکن است باور کافی در موردش نداشته باشید مربوط می‌شود. دومین محدودیت مربوط به انگیزۀ شما می شود. انگیزه، محرک، هدف یا انرژي لازم برای عمل‌کردن را ندارید. سومین محدودیت به روش‌های‌تان برمی‌گردد. فرآیندی به شما آموزش داده شده و بر اساس آن عمل می‌کند اما این فرآیند برای دستیابی به نتایج مدنظرتان بی‌فایده است پس باید دست به تغییر آن‌ها بزنید.

فهرست مطالب کتاب بی حد و مرز

• پیشگفتار
• مقدمه
• بخش اول: ذهنتان را خالی کنید
• بخش دوم: ذهنیتِ بی حد و مرز
• بخش سوم: انگیزۀ بی حد و مرز
• بخش چهارم: روش‌های بی حد و مرز
• خاتمه: بازگشتِ ممکن‌ها
• برنامۀ ده روزۀ شروعِ کوییک
• یادداشت‌ها

بریده‌هایی از کتاب بی حد و مرز

«مغزمان به ما توانایی می‌دهد یاد بگیریم، عشق بورزیم، بیندیشیم، خلق کنیم و طعم لذت را بچشیم. مغز ما دروازه‌ای به احساساتمان است، به ظرفیتمان برای تجربۀ زندگی به عمیق‌ترین شکل ممکن، به توانایی‌مان برای دستیبای به درکی پایدار و ماندگار از صمیمیت. مغزمان به ما توان نوآوری و رشد و انجام کارهای مختلف را می‌دهد.»

«بزرگ‌ترین آرزوی شما چیست؟ واقعاً اگر غول چراغ جادو یک آرزویتان را برآورده می‌کرد، فقط یکی، چه چیزی از او می‌خواستید؟ بدون شک آرزوهایتان بی حد و مرز بودند! حالا فرض کنید من غول چراغ جادوی شما برای یاد گیری هستم و می‌توانم یک آرزوی شما را در زمینۀ یادگیری برآورده کنم؛ هر موضوع یا مهارتی که باشد. چیست که دوست دارید یاد بگیرید؟ کدام مهارت، معادل درخواست آرزوهای بی‌نهایت است؟ به نظرتان آموختنِ یادگرفتن نیست؟ اگر واقعاً می‌دانستید چطور سریع‌تر و بهتر و فعالانه‌تر بیاموزید، می‌توانستید این مهارت را برای هر کاری استفاده کنید؛ می‌توانستید یاد بگیرید بر ذهنیت یا انگیزۀ خود مسلط شوید؛ چرا که شما بی حد و مرز بودید!»

«مدام به شما دروغ می‌گویند. گاهی خودتان به خودتان دروغ می‌گویید. همگی در معرضِ جریانی بی‌پایان از اطلاعات غلط قرار داریم، از اطلاعات غلط دربارۀ محدودیت‌هایمان گرفته تا توانایی‌هایمان. آن‌قدر اطلاعاتِ مختلف دریافت می‌کنیم که اکثرمان انتخابی جز باورکردنشان نداریم. مشکل این است که پیام‌ها مستقیم در مقابلِ تلاشِ شما برای بی‌ حدومرز شدن قرار می‌گیرند. این ایده‌های محدودِ فرض شده در ذهنِ ما، ممکن است ما را از پیشرفت بازدارند یا در جهتی هدایت کنند که نمی‌خواهیم. بنابراین، بیایید این هفت محدودیت را مشخص و آن‌ها را دقیق بررسی کنیم و سپس با چیزی بهتر جایگزین کنیم.»

«مطمئنم وقت‌هایی بوده‌اند که آن‌قدر در کارهای روزمره گرفتار شده‌اید، هر چیز دیگری از نظرتان ناپدید شده و این موضوع به‌نظرتان کاملاً طبیعی بوده است. احتمالاً در طول این تجربیات زمان برای شما بی‌معنا شده است. مردم گاهی به من دربارۀ تمرکز عمیق روی کاری که انجام داده‌اند، می‌گویند و اینکه کاملاُ فراموش کرده‌اند بعدازظهر به شب تبدیل شده یا اینکه چند وعدۀ غذا را فراموش کرده‌اند. این تجربه را جریان می‌نامیم.»

«باورهای محدودکننده معمولاً در صحبت‌های فردی آشکار می‌شوند، یعنی همان مکالماتِ درونی‌تان که تمرکزشان بر چیزی است که به‌نظرتان توان انجامش را ندارید. به جای این کار باید بر چیزی تمرکز کنید که در حال حاضر هم به خوبی انجامش می‌دهید و آنچه قرار است امروز و در آینده به دست آورید. چند بار خود را از انجام کاری یا دنبال کردن رؤیایی بازداشته‌اید، فقط به این خاطر که همان صدا در سرتان شما را متقاعد می‌کند رؤیایتان قابل‌دستیابی نیست؟ اگر شما هم همین‌طور هستید، نگران نباشید چون خیلی‌ها مثل شما هستند اما بدانید که شاهکار هم نکرده‌اید.»

خواندن کتاب بی حد و مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

«اگر در حال حاضر از تمام پتانسیل خود برای یادگیری یا زندگی استفاده نمی‌کنید، اگر شکافی بین واقعیتِ کنونی و واقعیت مطلوبتان وجود دارد، دلیلش این است که محدودیتی وجود دارد؛ این محدودیت باید از بین برود و شما می‌توانید با خواندن کتاب بی حد و مرز، شروع به از بین بردن این محدودیت‌ها بکنید.»

درباره نویسنده کتاب بی حد و مرز

نویسنده کتاب بی حد و مرز

جیم کوییک یک متخصص مشهور جهانی در زمینۀ بهبود حافظه، بهینه‌سازی مغز و یادگیری سریع است. پس از این‌که در دوران کودکی به مغزش آسیب رسید تصمیم گرفت یادگیری‌اش را به چالش بکشد. کوییک استراتژی‌هایی برای افزایش چشمگیر عملکرد ذهنی خود ایجاد کرد. او از آن زمان زندگی‌اش را وقف کمک به دیگران کرده است تا نبوغ و قدرت واقعی مغزشان را آزاد کنند. برای بیش از دو دهه، او مربی مغز دانش‌آموزان، سالمندان، کارآفرینان و مربیان بود. آثارش بر هنرمندان هالیوود، ورزشکاران حرفه‌ای، رهبران سیاسی و بزرگان تجاری‌ای که در شرکت‌ها یا مؤسساتی مثل گوگل، نایک، جنرال الکتریک، سازمان ملل متحد و دانشگاه هاروارد فعالیت دارند تأثیر گذاشته است. 

جیم کوییک هر ساله برای بیش از دویست هزار نفر سخنرانی می‌کند. ویدیوهای آنلاین او صدها میلیون بازدید داشته است. کوییک به طور مرتب در رسانه‌هایی مثل فست کمپانی، فوربز و سی‌ان‌بی‌سی حضور دارد. او مجری پادکست Kwik Brain است که به طور مداوم برترین برنامۀ آموزشی آی‌تونز می‌شود. دانشجویان 195 کشور از برنامه‌های آموزشی‌ آنلاین او استفاده می‌کنند. کوییک مدافع سلامت مغز و آموزش جهانی است. همچنین با پروژه‌های انسان‌ دوستانه‌اش در تحقیقات آلزایمر همکاری داشته است. او همچنین به تأمین بودجه برای ساخت مدارس در گواتمالا و کنیا و ارائۀ مراقبت‌های بهداشتی، آب تمیز و یادگیری به کودکان نیازمند کمک کرده است. مأموریتش این است: هیچ مغزی نباید بدون آموزش باقی بماند.

واکنش ها به کتاب بی حد و مرز

سایمون سینک در مورد این کتاب گفته است: «جیم کوییک کاری می‌کند که ما باهوش‌تر باشیم. با خواندن این کتاب تکنیک‌هایی را یاد گرفتم که به من امکان داد محدودیت‌های ذهنی‌ام را بشناسم و از ظرفیت‌های استفاده نشدۀ مغزم بهره‌برداری کنم.»

کن رابینسون هم گفته است: «ما همه با ظرفیت‌های بی حد و مرز به دنیا می‌آییم و بنا بر ویژگی‌ها و عمل‌کردهایمان آن‌ها را می‌سازیم. کتاب بی حد و مرز پر از  نمونه‌های الهام‌بخش و تکنیک‌های مفید است که کمکمان می‌کند استعدادهای پنهان‌مان را کشف کنیم.»

دکتر مارک هایمن، رئیس دپارتمان راهبر و نوآوری در مرکز پزشکی کلینیک کلیولند: «جیم سه کتاب را در یک کتاب در اختیار شما می‌گذارد. اگر ذهنیت و انگیزه و روش‌های کنونی، شما را برای دستیابی به رؤیاهایتان محدود کرده‌اند، از کتاب بی‌حد و مرز بهره بگیرید که راهنمای داشتن مغزی بهتر و باهوش‌تر و فوق‌العاده و به تبعِ آن، آینده‌ای زیباتر است. پس از خواندن این کتاب، یادگیری و زندگی‌تان متحول خواهد شد.»

تحلیل سی بوک از کتاب بی حد و مرز

در این کتاب، کارشناس عملکرد مغز جیم کوییک تکنیک‌های اصلی خود را به خوانندگان آموزش می‌دهد تا آن‌ها نیز نبوغ درونی‌شان را کشف و آشکار کنند. کتاب تمرین‌ها، مطالعات، ابزارهای ذهنی و نتایج تحقیقات جذابی را ارائه کرده که در خط مقدم علوم شناختی و علمکردی خرد باستانی به چشم می‌خورند و سه بخش اصلی دارد. در بخش دوم ذهنیت بی‌ حد و مرز را یاد می‌گیرید و در بخش سوم نویسنده به توضیح انگیزۀ بی حد و مرز پرداخته است. در 25 سال گذشته جیم کوییک به همۀ افراد مشهور از مدیران اجرایی گرفته تا دانش‌آموزان کمک کرده تا حافظه‌شان را بهبود ببخشند، مهارت‌های تصمیم‌گیری‌شان را افزایش دهند، تندخوانی را بیاموزند و قدرت فوق‌العادۀ مغزشان را آزاد کنند. در کتاب بی حد و مرز، خوانندگان یاد می‌گیرند تا با استفاده از ابزارهای ساده و کاربردی و استراتژی‌ها و میانبرهای انقلابی جیم کوییک، تمرکز خود را افزایش دهند. در پایان کتاب نیز برنامه‌ای ده روزه در اختیارتان قرار گرفته است تا پیشرفت به سمت هدف و زندگی بی حد و مرز را آغاز کنید. 

اگر از کتاب بی حد و مرز خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید.

- کتاب خرده عادت‌ها اثر دیگری از جیمز کلیر، که به خواننده یاد می‌دهد چطور به آسانی عادت‌های خوب ایجاد کند و عادت‌های بد را از بین ببرد. این کتاب زندگی میلیون‌ها انسان را تحت تأثیر قرار داده است.

- کتاب دوباره فکر کن اثر آدام گرانت، روانشناس سازمانی آمریکایی که در این کتاب به بررسی توانایی و مهارت بازاندیشی پرداخته و به شما یاد می‌دهد چطور عقاید منسوخ شده‌تان را کنار بگذارید.

قدرت شروع ناقص اثر جیمز کلیر نویسندۀ نیویورک تایمز و نویسندۀ کتاب پرفروش عادت‌های اتمی که به شما یاد می‌دهد که چطور کامل نبودن خودتان را بپذیرید و از روش‌هایی خلاقانه، عادت‌های مناسب در زندگی ایجاد کنید.

- عادت‌ های اتمی اثر جیمز کلیر نویسندۀ کتاب‌های خودیاری است. عادت های اتمی یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های قرن حاضر است و نویسنده در آن توضیح داده است که چطور می‌توان با تغییرعادت‌های کوچک، تغییرهای بزرگی در زندگی ایجاد کرد.

- کتاب اسب سیاه حاصل همکاری نویسندۀ پرفروش تاد رز و اُگی اُگاس متخصص در عصب‌‌شناسی است. نویسندگان در کتاب اسب سیاه به مطالعۀ داستان زنان و مردانی پرداخته‌اند که هیچ‌کسی امیدی به آن‌ها نداشت اما در زندگی به موفقیت چشمگیری رسیده‌اند. کتاب اسب سیاه داستان رسیدن به موفقیت و کامیابی است اما از مسیری کاملاً متفاوت از آنچه همه به ما می‌گویند.

کتاب چرا تابه‌حال کسی این‌ها را به من نگفته بود اثر جولی اسمیت نویسندۀ کتاب‌های خودیاری است. این کتاب در سال 2022 منتشر شد و یک راهنمای همدلانه و علمی برای بهبود سلامت روان محسوب می‌شود. نویسنده در این کتاب با توصیه‌های علمی خود راهکارهایی برای مقابله با اضطراب، افسردگی، شکست‌های غیرمنتظره، کمبود اعتماد به نفس و بسیاری مشکلات دیگر ارائه داده است.

ـ کتاب تفکر سریع و کُند کتابی علمی اثر روانشناس و برندۀ جایزۀ نوبل اقتصاد دنیل کانمن است. نویسنده در این کتاب ما را با ذهن‌مان بیشتر آشنا می‌کند و دو سیستمی را توضیح می‌دهد که طرز تفکر ما را هدایت می‌کنند. سیستم ۱ به طور خودکار و بسیار سریع عمل می‌کند، تلاش زیادی نمی‌طلبد یا در مواردی بی‌نیاز به هرگونه تلاشی است و هیچ‌گونه حس کنترل ارادی بر آن نداریم. سیستم ۲ توجه را به فعالیت‌های ذهنی پرتلاشی که لازم دارد، نظیر محاسبات پیچیده معطوب می‌کند و بسیار کندتر، بحث‌برانگیزتر و منطقی‌تر است.

ـ کتاب حد و مرزت را تعیین کن تا آرامشت را بیابی اولین کتاب ندرا گلاور تواب روان‌درمانگر و مددکار اجتماعی آمریکایی است. گلاور تواب معتقد است حدومرزها قوانین، انتظارات، نیازها و خواسته‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند در زندگی و روابط خود احساس امنیت و آرامش داشته باشید. تعیین حد و مرز در روابط برای بسیاری در عمل دشوار است. ما چطور می‌توانیم برای روابطمان حدومرز  تعیین کنیم و دیگران را متوجه وجود این حد و مرزها کنیم؟ 

کتاب انعطاف‌پذیری هیجانی اثر سوزان دیوید روان‌شناس و مربی مشهور است که بیش از دو دهه در زمینهٔ احساسات مختلف تحقیق کرده است. او در این کتاب رویکردی انقلابی و مبتنی بر علم را پیش گرفته تا به شما نشان بدهد چطور باید احساسات مختلف خود را بپذیرید و هیجانات خود را کنترل کنید تا در زندگی به موفقیت برسید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (27)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حمید مرسلی
    • پاسخ به نظر

    من یه ترجمه دیگه از این کتاب زو دارم که خوب نبود با امید اینکه این ترجمه بهتر باشه خرید کردم که متاسفانه این از قبلی هم بدتر هست برای مثال یه قسمت داره که به انگلیسی این موارد رو می گه Forget Active State Teach دقت کنید مخفف این چهار کلمه می شه fast اما در کتاب نه به انگلیسی این کلمات اشاره شده نه مخفف اونها موارد مثل این زیاده

  • تصویر کاربر

    • فاطمه ابراهیمی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب واقعا از بهترین کتابهایی که میتونه درسهای خیلی مهمی رو به زبان بسیار روان و گیرا بهمون بگه پیشنها میکنم بخونین حتی چند بار ارزششو داره

  • تصویر کاربر

    • مهرناز بهروش
    • پاسخ به نظر

    ترجمۀ کتاب خیلی خوب بود، من اول به خوندنش شک داشتم ولی این کتاب دربارۀ توانایی و قابلیت‌های مغز هستش که جیم کوییک بهتون یاد می‌ده چطور تقویت‌شون کنید.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

بریده ای از کتاب (25)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    طبق گفته ی اریک اشمیت ، مدیرعامل سابق گوگل، پنج اگزابایت اطلاعات از زمان آغاز تمدن تا سال 2003 تولید شده است.اما اکنون این مقدار اطلاعات هر دو روز یک بار تولید می شود.

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    اینشتین-- همه نابغه هستند.اما اگر ماهی را بر اساس توانایی اش در بالا رفتن از درخت قضاوت کنید، تمام عمر خود را با این باور خواهد گذراند که احمق است.

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    مارک تواین -- آنچه نمی دانید شما را به دردسر نمی اندازد. چیزی شما را به دردسر می اندازد که بدان اطمینان دارید، اما اشتباه است.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
عیدی