قدرت فیلم

(36)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1913

علاقه مندان به این کتاب
40

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قدرت فیلم

انتشارات بیدگل منتشر کرد:
در کتاب قدرت فیلم، هاوارد سوبر، که بسیاری او را برجسته‌ترین استاد سینما در امریکا می‌دانند، با لحنی آموزگارانه و همزمان صمیمی، از الف تا یای فیلم را در قالب مدخل‌هایی موجز و پرمغز درس می‌دهد. کتاب حاضر به بررسی اصول و الگوهایی می‌پردازد که فیلم‌ها را محبوب و به‌یادماندنی می‌سازند و این اصول و الگوها مفید خواهند بود، هم برای کسانی که قصد فیلمسازی دارند و هم برای آن‌دسته از عاشقان سینما که می‌خواهند فیلم‌ها را بهتر بفهمند. هر مدخل این کتاب منحصربه‌فرد پیشاپیش الهام‌بخش و راهنمای چندیل نسل از بزرگترین فیلمسازان و نویسندگان هالیوود بوده است.
تک‌تک صفحات این کتاب حکیمانه و آزادی‌بخش مملو از فهم روشنی است که هاوارد سوبر از داستان‌گویی سینمایی دارد. و باید گفت بخش اعظم آن به نحوی حیرت‌انگیز خلاف چیزهایی است که به اصطلاح «همه می‌دانند»! این کتاب در یک کلام اثری ارزشمند و شایان توجه است. (فرانسیس فورکاپولا)
آنچه را که زمانی ارسطو برای درام انجام داد اکنون هاوارد سوبر برای فیلم انجام داده است. قدرت فیلم کتابی عمیق و موجز است و همزمان تجربۀ خواندنش نیز به نحوی معجزه‌آسا فرحبخش است. (دیوید کوپ، فیلمنامه‌نویس امریکایی)
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمدرضا بختیاری
    • پاسخ به نظر

    مفاهیم و موضوعات سینمایی رو به خلاصه‌ترین و پربازده‌ترین شکل بیان می‌کنه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی