30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
گلبرگ برافراخته دریا

گلبرگ برافراخته دریا

(2)

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
274

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گلبرگ برافراخته دریا

انتشارات روزگار منتشر کرد:
دهه ی خونین 1930 بود. همان سالی که جنگ داخلی اسپانیا هزاران نفر را به کام مرگ کشانید. ژنرال فرانکوی بی رحم، همراه شماری از لشکریان هیتلر، مردمان بی دفاع را سلاخی کردند و بر تلخی جنگ زخم دوباره ای زدند.
روزر، بیوه زن جوانی که به تازه گی عشق جاودانش را از دست داده، نطفه ای از او در شکم می پرورد که هیچ امیدی به نجاتش ندارد. چطور می خواهد در میان کشوری که خون از گوشه گوشه ی آن چکه می کند، عشق و آرامش بیاید؟
تبعید، جنگ، کشتار، غارت و تحقیر مهمان زندگی اش می شوند. اما همیشه در پس پنجه ی تاریک سیاهی، نور امید می درخشد. آیا ویکتور دالمائو، برادر عشق از دست رفته اش می تواند همان نور باشد؟
در پس جنگ و تبعید، می توان عشقی پیدا کرد؟
...
در گلبرگ برافراخته ی دریا، کودتای نظامی شیلی را می خوانیم. کودتایی که پایانی بر زندگی پسرعموی پدر نویسنده، سالوادور آلنده، رئیس جمهور محبوب و فقید شیلی بود. این طوری برداشت کنیم که همان اتفاقی که در اسپانیا افتاده بود، این بار در شیلی تکرار شد. حزب چپ از بین رفتند، تبعید و شکنجه شدند و دولت پینوشه، سال ها برقرار بود.
گلبرگ برافراخته ی دریا، داستان مردان و زنانی است که تاریخ را رقم زدند. زندگی هایی که وقتی با دقت جزئیاتشان را می خوانیم اشک در چشم هایمان پر می شود و احساس غرور می کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی