30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
دمی آرام گیر و فرزانه شو

دمی آرام گیر و فرزانه شو

(17)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
630

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دمی آرام گیر و فرزانه شو

انتشارات میلکان منتشر کرد:
این همه غوغا در جهان برپاست یا در ذهن ما؟
جهان به‌سرعت در حرکت است، اما این بدان معنی نیست که ما نیز مجبور به چنین کاری هستیم.
این کتاب مناسب تمام کسانی است که در زندگی به‌دنبال آرامش و خوشحالی هستند و برای رسیدن به خودآگاهی تلاش می‌کنند یا در زندگی به مشکلاتی برخورده‌اند و نیاز دارند که امید و نیروی انرژی‌بخش‎شان را ترمیم کنند.
این کتاب با راهکارهای ساده و مشفقانه به ما کمک می‌کند اضطراب‌هایی را که بخشی از زندگی امروز ما شده‌اند، کنترل کنیم و در دنیای نا‌آرام، آرام بمانیم.
وقتی سرتان خیلی شلوغ است، وقتی افکاری نگران‌کننده‌ دارید، وقتی آینده‌ تاریک و نامطمیٔن به نظر می‌رسد، وقتی دیگران به شما آسیب زده‌اند، آرام بگیرید؛ فقط یک لحظه آرام بگیرید. شاید شما هم جزو کسانی باشید که نمی‌دانند چگونه روح و روان خود را آرام کنند. این کتاب دقیقاً با همین هدف نوشته شده است. هیمن سونیم در این کتاب رازهای رسیدن به آرامش را با شما در میان می‌گذارد. اگر فکر می‌کنید روند زندگی از کنترل‎تان خارج شده و سرعت زندگی خیلی زیاد شده است و نمی‌توانید مهارش کنید، این کتاب را از دست ندهید.
هیمن سونیم براساس موفقیت‌ها و شکست‌هایش در زندگی شخصی خود در نقش راهب و بیان تجربه‌هایش در جایگاه استاد، در این کتاب از اهمیت دوست‌داشتن و توجه‎کردن به خود می‌گوید.
«موقع خواندن این کتابِ عالی درباره‌ی خِرَد، هم گریه کردم و هم خندیدم... سخنان سونیم عمیق، اما آشنا هستند؛ ساده، اما هنرمندانه هستند و فصل‌ها بیش‎تر به گفت‌وگو با دوستی متفکر و دوست‌داشتنی شباهت دارند تا خواندن کتابی درباره‌ی ذهن‌آگاهی.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی