با کفش من راه برو

(6)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
897

علاقه مندان به این کتاب
18

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب با کفش من راه برو

انتشارات شمعدونی منتشر کرد:
اگر کودک شما عصبانی شود چه می‌کنید؟ اگر پس از یک ناکامی، خشمگین و بیقرار است، چه رفتاری از خود نشان می‌دهید؟ اگر کودکتان از هیولای درون کمد اتاقش بترسد چه می‌کنید؟ به کودکتان می‌گویید:«نترس و او هم می‌گوید چشم دیگر نمی ترسم!» وقتی کودک شما سرخورده از تعامل با همسالانش، گوشه‌ای می‌نشیند چه می‌کنید؟ آیا به او می‌گویید که نباید ناراحت و افسرده باشد و او هم به سرعت لبخند می‌زند وشادی می‌کند؟ واضح است که راه‌حل‌ها آن‌قدر ساده نیستند، تغییر رفتارها و احساسات نیاز به تغییر نگرش دارند و تغییر نگرش ها نیاز به تمرین و ممارست. در این کتاب تمرینات و تکنیک‌هایی آمده که والدین می‌توانند از آنها برای ‌تغییر نگرش کودکان خود استفاده کنند.
دکتر اولی کرتن روانشناس و تراپیست فرانسوی متخصص امور تربیتی کودکان است. او در این کتاب به والدین می‌آموزد که چگونه با احساسات فرزندشان رو به رو شوند. بسیاری از والدین در بروز احساسات کودکانشان گیج و سردرگم می‌شوند و برخی اوقات نمی‌دانند که چگونه باید با این احساسات رو به رو شوند. آنها گاهی این احساسات ناخوشایند مانند غم، افسردگی و خشم کودکان را سرکوب می‌کنند و مانع از بروز آنها می‌شوند. شمار زیادی از این والدین به دکتر اولی کرتن به صورت بالینی مراجعه کرده اند و او تجربیات خود را در قالب آزمون‌ها و تکنیک‌های روانشناسی به پدرها و مادرها یاد داده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • زینب رحیمی
    • پاسخ به نظر

    بیشتر وقتا توی تربیت بچه ها یا تو روابط با آدمای دیگه از بالا به پایین یا با عینک خودمون دنیا را می بینیم این کتاب تلنگری برای کنارگذاشتن این رفتار نادرست و مخرب و قضاوت نکردن دیگران.

  • تصویر کاربر

    • فاطمه حاتمی فارسی
    • پاسخ به نظر

    خیلی کتاب خوبی بود،استفاده بردم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی