عچق

(2)
نویسنده:

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
249

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عچق

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
کتاب «عچق» یک نمایشنامه با سه شخصیت است که داستان غافلگیرکننده‌ای دارد. روند دیالوگ‌ها به‌مرور گره‌ها را طرح و سپس آن‌ها را باز می‌کند.
این نمایشنامه سال 1965 نوشته شده است. بلافاصله اجرای آن در برادوی با موفقیت چشمگیری روبرو شد و تاکنون بیش از 900 بار اجرا شده است. این اجرا همان سال سه جایزه‌ی تونی را دریافت کرد. نسخه‌ی سینمایی این نمایشنامه سال 1967 به‌کارگردانی کلایو دانر و بازی جک لمون، پیتر فالک و الین می ساخته شد.
میلت و الن مَنویل که از ابتدا زن و شوهرند و هری برلین که همکلاسی قدیمی آن‌هاست. میلت مَنویل بالای یک پل به‌طور ناگهانی و پس از 15 سال همکلاسی‌اش، هری برلین را می‌بیند و متوجه می‌شود هری قصد داشته از روی پل خود را به‌ پایین پرت کند. پس از کمی گفت‌و‌گو متوجه می‌شود که هری از زندگی ناامید شده و هیچ انگیزه‌ای برای ادامه‌ی زندگی ندارد.
میلت که از زندگی زناشویی‌اش ناراضی است و به‌علت این‌که عاشق زن دیگری شده، قصد دارد همسرش را طلاق دهد اما اِلِن یعنی همسر او راضی به طلاق نیست. میلت اوضاع را مناسب می‌بیند تا راه چاره‌ای بیندیشد. به هری پیشنهاد عجیبی می‌دهد و ادامه‌ی ماجرا…
علاوه بر قابلیت‌های بالای اجرای کمدی در تئاتر، این نمایشنامه را می‌توان به‌صورت یک داستان طنز و بسیار جذاب خواند و صحنه ها و گفت‌و گوها را در ذهن تصویرسازی کرد و بسیار از آن لذت برد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی