تئوری موسیقی برای کودک

(4)
نویسنده:

2,480,000ریال

2,232,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1746

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تئوری موسیقی برای کودک

انتشارات گیسا منتشر کرد:
ایلیا بهارلو، متولد مهر ماه 1359 تهران، در محضر استادان محمد بهارلو (پدرش)، پرسیا بهارلو (خواهرش)، لیدوش اصلانیان، فوزیه مجد و گاگیک بابایان به فراگیری موسیقی پرداخته است. او دارای مدرک نوازندگی پیانو از ترینیتی کالج لندن و کارشناسی ارشد موسیقی، نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر تهران است. همچنین کتابهای مبانی بنیادی موسیقی، تئوری موسیقی برای نوآموزان، دفتر یادداشت آهنگسازان جوان و دشیفرت را بهتر کن از ترجمه های اوست.
تئوری موسیقی برای کودکان کتابی است پر از نقاشی های رنگی، تمرین های بسیار، برچسب ها و بازی ها که کودکان آن را با لذت و خوشحالی دنبال خواهند کرد و مطالب آن را یاد خواهند گرفت. این کتاب برای معلمین موسیقی و والدینی که به دنبال آموزش صحیح اصول بنیادی موسیقی برای کودکان هستند، جالب و مفید خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

تئوری موسیقی برای کودکان

کتاب تئوری موسیقی برای کودک

کتاب تئوری موسیقی برای کودکان نوشتۀ لینا نگ است که در سال 2008 منتشر شد و نویسنده در آن با تمرین‌ها و بازی‌های جذاب تئوری موسیقی، نت‌ها، ریتم‌خوانی و غیره را به کودکان می‌آموزد.

معرفی کتاب تئوری موسیقی برای کودکان اثر لینا نگ

کتاب تئوری موسیقی برای کودکان اثر لینا نگ با ترجمۀ ایلیا بهارلو آموزش مقدماتی موسیقی برای کودکان است. تئوری موسیقی نظریه‌ای دربارۀ قواعد، اصطلاحات و نحوۀ اجرای موسیقی است، این نظریه از قرن‌های دور ابداع شده و به تدریج تکامل یافته است. تئوری موسیقی شاخه‌ای تخصصی از رشتۀ موسیقی است که در آن با کلیۀ قواعد و علامت‌ها آشنا می‌شود و انواع صدای نُت‌ها، فاصله، ترکیب میزان‌ها، ضرب‌آهنگ (ریتم)، گام و پرده‌های موسیقی را یاد می‌گیرید. البته یاد دادن تمام این نکات به کودکان کار بسیاری دشواری است چون این نظریه ممکن است کمی سخت و گنگ به نظر برسد. بنابراین لینا نگ در سال 2008 کتاب تئوری موسیقی برای کودکان را منتشر کرد تا با تمرین‌ها و بازی‌های مختلف و رنگی، تئوری موسیقی را به کودکان 4 تا 7 ساله بیاموزد.

خلاصه کتاب

لینا نگ در کتاب تئوری موسیقی برای کودکان به توضیح نت‌ها، تعداد شمارش، صفحه کلید پیانو، نت های کلیدی پرداخته و مقداری کاغذ خطی در کتاب برای تمرین موسیقی نویسی در اختیار کودکان قرار داده است.

خواندن کتاب تئوری موسیقی برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب تئوری موسیقی برای کودکان برای معلم‌های موسیقی و والدینی که به دنبال آموزش صحیح اصول بنیادی موسیقی برای کودکان هستند جالب و مفید خواهد بود.

درباره مترجم کتاب تئوری موسیقی برای کودکان

کتاب تئوری موسیقی برای کودک ترجمه ایلیا بهارلو

ایلیا بهارلو نوازنده و مدرس پیانو و فرزند زنده‌یاد محمدعلی بهارلو نوازنده و استاد ویولن است. او در محضر موسیقی‌دان‌هایی مانند پرسیا بهارلو، لیدوش اصلانیان، فوزیه مجد و گاگیک بابایان به فراگیری موسیقی پرداخته و دانش‌آموختۀ نوازندگی پیانو از کالج ترینیتی لندن است. او کارشناسی‌ ارشدش را در رشتۀ نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر تهران گرفته است. بهارلو معتقد است بچه‌هایی که از سنین پایین‌تر شروع به یادگیری موسیقی می‌کنند اگر یک کتاب کنار خود داشته باشند که در آن اصول پایۀ نت‌خوانی و ریتم‌خوانی به زبان ساده توضیح داده شده باشد بسیار موفق‌تر خواهند بود برای همین کتاب «مبانی بنیادی موسیقی»، «تئوری موسیقی برای نوآموزان»، «دفتر یادداشت آهنگسازان جوان» و «دشیفرت را بهتر کن» را برای کودکان ترجمه کرده است.

امتیازات

کتاب تئوری موسیقی برای کودکان از سایت گودریدز امتیاز 4.1 از 5 و از سایت آمازون امتیاز 4.8 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب تئوری موسیقی برای کودکان

خوانایی کتاب و روان بودن 
کتاب تئوری موسیقی برای کودکان پر از نقاشی‌های رنگی و تمرین‌های بسیار جذاب، برچسب‌ها و بازی‌هایی است که نویسنده برای کودکان تهیه کرده تا با لذت و خوشحالی آن‌ها را انجام دهند و موسیقی و نت‌ها را با آن یاد بگیرند. نویسنده در این کتاب اصول پایۀ نت‌خوانی و ریتم‌خوانی را به زبان ساده برای کودکان توضیح داده است. 

شرایط تهیه کتاب 
می‌توانید کتاب تئوری موسیقی برای کودکان را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی سیبوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی