آداب دیکتاتوری

(25)

2,450,000ریال

2,205,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3571

علاقه مندان به این کتاب
79

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
11

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آداب دیکتاتوری

انتشارات گمان منتشر کرد:
از نویسنده ی برنده ی جایزه ی ساموئل جانسون برای کتاب کتاب "قحطی بزرگ مائو" . این کتاب یک مطالعه گسترده و به موقع در مورد دیکتاتورهای قرن بیستم و رشد کیش شخصیت در قرن بیستم است.
هیچ دیکتاتوری نمی تواند فقط از طریق ترس و خشونت حکومت کند. قدرت برهنه را می توان به طور موقت گرفت و نگه داشت ، اما هرگز در طولانی مدت کافی نیست. در قرن بیستم ، همانطور که فن آوری های جدید به رهبران اجازه می داد تصویر و صدای خود را مستقیما در خانه شهروندان خود قرار دهند ، پدیده جدیدی ظاهر شد که دیکتاتورها از کیش شخصیت برای دستیابی به توهم تأیید مردم استفاده می کردند بدون اینکه هرگز به انتخابات متوسل شوند.
فرانک دیکوتر در کتاب چگونه دیکتاتور باشیم ، فرقه ها و تبلیغات پیرامون دیکتاتورهای قرن بیستم ، از هیتلر و استالین گرفته تا مائو تسه تونگ و کیم ایل سونگ را بررسی می کند. این مردان بنیانگذار دیکتاتوری های مدرن بودند و از یکدیگر و از تاریخ آموختند که رژیم های خود را بسازند و تصاویر عمومی خود را حفظ کنند. دیکتاتوری های آنها به نوبه خود بر رهبران قرن بیست و یکم از جمله ولادیمیر پوتین ، شی جین پینگ و رجب طیب اردوغان تأثیر گذاشته است.
دیکتور در کتاب آداب دیکتاتوری با استفاده از وسعت تحقیقات بایگانی و تحلیل عمیق که مشخصه ی آثار خود اوست، تصویری خیره کننده از دیکتاتوری ، راهنمای کیش شخصیت و نقشه ای برای افشای دروغهایی که دیکتاتورها برای ساخت و حفظ رژیم های خود می گویند ، ارائه می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب قدرت بی قدرتان نیز بیاندازید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد متین مهجوریان
    • پاسخ به نظر

    کتاب جذاب و گیرایی هست

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی