خوشبختی لعنتی

(28)
نویسنده:
مترجم:

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2632

علاقه مندان به این کتاب
29

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خوشبختی لعنتی

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
آیا کتاب‌های خودیاری واقعاً مؤثرند؟
این سؤالی بود که روزنامه‌نگار آزاد، ماریان پاور سی‌و‌شش‌ساله از خودش پرسید. قفسه‌های کتابخانۀ او پُر از کتاب‌های خودیاری‌ بود، اما تنها و مقروض در اتاقی اجاره‌ای زندگی یکنواختی را سپری می‌کرد. عدم‌تناسب بین زندگی واقعی، خوشبختی و زندگی ایدئالی که این کتاب‌ها نوید می‌دهند، او را به فکر فرو‌برد. حتی با خواندن کتاب من می‌توانم شما را ثروتمند کنم همچنان زیر بار قرض بود. تنها و مجرد بود، اگرچه مردان مریخی، زنان ونوسی را هم خوانده بود. کتاب بترس ولی انجام بده هم هیچ تأثیری بر افزایش اعتماد‌به‌نفسش نداشت. پس این خوشبختی لعنتی کجا بود؟
تا اینکه یک روز به این فکر افتاد که اگر جز خواندن صِرف کتاب‌های خودیاری به توصیه‌هایشان عمل کند چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا شادتر، سالم‌تر، لاغرتر و پولدارتر خواهد شد؟ آیا مرد ایدئالش را پیدا خواهد کرد؟ ماریان پاور تصمیم می‌گیرد به مدت یک سال هر ماه یک کتاب خودیاری بخواند و موبه‌مو به توصیه‌هایشان عمل کند.
کتاب‌های راز، هفت عادت مردمان مؤثر، نیروی حال و شفای زندگی از جمله کتاب‌هایی هستند که طی یک سال می‌خواند.
خوشبختی لعنتی تجربۀ سفر یک‌سالۀ او در میان کتاب‌های خودیاری‌ است برای پاسخ به این سؤال که آیا این کتاب‌ها واقعاً مؤثرند؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • معصومه فایضی
    • پاسخ به نظر

    متن کتاب جوری یه که سنگین نیست،ترجمه هم روانه.دید آدم رو نسبت به کسب و کار خودیاری تغییر میده و مهم تر از همه اینکه رمان وار نوشته شده.پیام اصلی ش اینه که از داشته هامون لذت ببریم و در لحظه زندگی کنیم و از چیزای کوچیک شاد بشیم.توصیه میکنم بخونیدش👌👌

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی