فرزانگی در عصر تفرقه

(5)
نویسنده:

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1339

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرزانگی در عصر تفرقه

انتشارات میلکان منتشر کرد:
در جهانی که هر روز در حال تغییر است و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، باور دارم نداشتنِ احساس خوب، کاملاً طبیعی ا‌ست. عیبی ندارد اگر حال‌مان خوب نباشد. حقیقت این است که اگر گاهی غرقِ بلاتکلیفی و نگرانی و خستگی و التهاب نشوید، شاید واقعاً نمی‌دانید در دنیا چه خبر است. ما دلایلی حقیقی برای دلسرد‌شدن داریم. زمانی که هیچ چیز دیگر به‌ نظرمان استوار و مستحکم نمی‌رسد، ضروری ا‌ست ماهیت متنوع و متغیرِ احساساتِ خود را تصدیق کنیم، اما تصدیقِ جنبه‌ی تیره‌ی احساسات تنها شروعِ راه است.
نباید کار را همان‌جا خاتمه دهیم.
پس اگر چالشِ اول‌مان این باشد که به خود اجازه دهیم هرگونه آشفتگی ذهنی را صادقانه و بی‌پرده تجربه کنیم، و احساسات منفی را در زندگی خود به رسمیت بشناسیم، مرحله‌ی بعدی تصمیم‌گیری در این مورد است که با این شناخت چه کنیم و چطور آن‌ را به چیزی سازنده و سلامت‎بخش تبدیل کنیم؟
کتابِ کم‌حجمِ برترِ سالِ ٢0٢0 از الیف شافاک نویسنده‌ی منتخبِ جایزه‌ی بوکر
درباره‌ی کتاب:
عصرِ ما، عصرِ اضطراب است. یک اضطراب همگانی واگیردار که مثل ویروس در همه‌ی دنیا پخش شده است. رویدادهایِ اطراف‌مان، بی‌عدالتی‌ها، دردها و بحران‌ها مثل هوایی هستند که باید تنفسش کنیم. حالا در این وضعیت بغرنج، چگونه می‌توانیم چراغ امید و اعتماد را روشن نگه داریم؟ چگونه می‌توانیم در این عصرِ تفرقه، عاقل بمانیم؟ الیف شافاک، در این نطقِ قدرتمند و تعالی‌بخش در بابِ خوش‌بینیِ آگاهانه، با کمک‌گرفتن از خاطراتِ خود و قدرتِی که در قصه‌ها می‌یابد، ما را به هم نزدیک می‌کند. او مثل کسی که در یک شب سرد زمستانی آتشی روشن کرده و دیگران را به نشستن دور آن دعوت می‌کند، کتابی نوشته که با خواندن آن درمی‌یابیم ایمان و آینده‌‌ی بهتر در گرو چیزهایی است که نباید آن‌ها را فراموش کنیم؛ چیزهایی مثل خردمندی، تفکر، مهربانی و باهم‎بودن.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب معجزه‌گر خاموش را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی