برچسبی
تخفیف

%20

برچسبی (میمینی)(میمینی کجاست رفته بیرون به مهد و پارک و خیابون)(اف

(4)

700,000ریال

560,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
275

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برچسبی

انتشارات افق منتشر کرد:
در این کتاب می می نی از خانه بیرون می‌رود. در مهد با دوستانش بازی می‌کند در پارک به سراغ اسباب‌بازی‌ها می‌رود. در جنگل پشت یک درخت چشم می‌گذارد و کارهای دیگر می‌کند.
آیا تو هم دوست داری دست دوستت می‌می‌نی را بگیری و با او به گردش بروی؟ پس برچسب‌های مناسب را پیدا کن و درجاهای خالی بچسبان.
مجموعه‌ی دوازده جلدی ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی با سروده‌های ناصر کشاورز و در دو شکل جلد سخت و جلد نرم منتشر شده است. نشر افق به همراه این 12 جلد دو جلد کتاب سرگرمی همراه 50 برچسب ارائه کرده، که یکی از آن‌ها با عنوان می می نی کجاست؟ تو خونه پیش مامان می‌مونه منتشر شده است. این مجموعه در بین خردسالان بسیار محبوب است و توانسته به خوبی با مخاطب خود ارتباط برقرار کند. قصه‌های منظوم، ذهن و تخیل کودک را تحریک کرده و به دلیل ریتم موجود در شعر همیشه برای کودک جذاب است.
کتاب برچسبی می می نی کجاست؟ تو خونه پیش مامان می‌مونه با روش بازی و سرگرمی دانستنی‌ها و مهارت‌های کودک را افزایش می‌دهند و یادگیری را برای او به فعالیتی شاد و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کنند.
برای دیدن کتاب‌های می‌می‌نی و مجموعه‌ی 12 جلدی می می نی با کیف. به این صفحه بروید
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عسل تولائی
    • پاسخ به نظر

    مکمل کتاب های می می نی. باید اول کتاب های می می نی رو برای کودک تهیه کرده باشین و خونده باشین تا بعد که این کتای رو تهیه کردین بتونه برحسب داستان های می می نی، تصاویر این کتاب رو با برحسب هایی که داره کامل کنه. برای اینکه جای هرچیز رو تشخیص بده خوبه، و همینطور یه جور بازی حافظه ست.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی