هنر زندگی آسوده

(5)

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
873

علاقه مندان به این کتاب
22

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر زندگی آسوده

انتشارات سنگ منتشر کرد:
«شونمیو ماسونو» راهب بودایی مطرحی است، اما البته اگر تصور کنیم راهب یعنی کسی که در معبدی وسط جنگلی انبوه زندانی است و ریاضت می‌کشد، کاملاً اشتباه رفته‌ایم! ماسونو یکی از برجسته‌ترین طراح‌های جهان است. او را رهبر و پیشرو طراحی باغ در ژاپن می‌دانند. باغ‌هایی که به «باغ ذن» معروفند و در آن‌ها از سنگ و صخره استفاده می‌شود. ماسونو استاد طراحی محیطی و رئیس یک شرکت طراحی نیز هست که تا کنون پروژه‌های بزرگی را در سراسر جهان طراحی و اجرا کرده است.
اما صرف نظر از حوزه‌ی طراحی باغ‌های ذن که البته ارتباط محکمی با فلسفه‌ی ذن دارد، «شونمیو ماسونو» راهب اعظم یکی از معابد ذن است. او در این کتاب، با زبانی بسیار شیرین و ساده، 99 توصیه‌ی اصلی مکتب ذن را توضیح می‌دهد. ماسونو حالا یکی از مهم‌ترین چهره‌های ذن در جهان محسوب می‌شود و ویژگی‌اش، داشتن ارتباط درست با دنیای مدرن است. بنابراین توصیه‌هایش با توجه به واقعیت امروز زندگی است، نه فلسفه‌ای مربوط به قرن‌ها پیش.

تکه‌ای از مقدمه‌ی کتاب:
وقتی به زندگی عادی و روزمره بازمی‌گردید، استرس‌ها به سراغ‌تان می‌آیند و ذهن‌تان آشفته می‌شود. فرقی نمی‌کند از پیچیدگی‌های زندگی چه‌قدر آزرده و ناراحت می‌شوید؛ به طور کلی تغییر جهان کاری دشوار است. اما اگر زندگی مطابق میل شما پیش نمی‌رود، به جای تغییر جهان، بهتر است خودتان را تغییر دهید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی