دور تا دور دنیا (25)(خواب در فنجان خالی)

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
366

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دور تا دور دنیا

انتشارات نی منتشر کرد:
فرامرز: تو چطوری راه افتادی؟ (صدا می زند.) مهتاب... مهتاب... آقا عمه: (وحشت زده) می گویم! موبه مو! ماه لیلی سگ کدام درگاه باشد که بخواهد کتمان کند چیزی را از آقا! زبانم زنجیر شود به صد سیاهچال نمور لال بمیرم. کابوس بود آقا... شما را می بردند میانه ترمه ی یشمی، کرور کرور غلام بمباسی و سهیلی و حبشی به دنبال تان. از طرف دیگر هم حضرات مشروطه طلبان سابق می آمدند. لااله الاالله گویان و زاری کنان! شام عزا، طبق طبق چشم در آمده و دست بریده.
نغمه ثمینی، نمایشنامه نویس، متولد 1352 در ایران است. او دکتری پژوهش هنر (اسطوره و درام) دارد و از وی تاکنون هفت نمایشنامه و دو کتاب پژوهشی منتشر شده است. همچنین بیش از ده نمایشنامه از او در ایران و نیز کشورهای دیگر از جمله هندوستان، انگلستان و فرانسه بر صحنه رفته است. وی از سال 1382 در مقام فیلنامه نویس مشغول به کار شد. از فیلمنامه های او که برخی به صورت مشترک نوشته شد می توان به «خون بازی»، «حیران» و «سه زن» اشاره کرد.
در هشتمین دوره ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی نغمه ثمینی برای نگارش نمایشنامه ی «خانه» به عنوان بهترین نمایشنامه نویس انتخاب شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • آزفنداک آزفنداک
    • پاسخ به نظر

    خلاقیت نویسنده در استفاده کردن از دو زمان متفاوت برای روایت نمایش این اثر را تبدیل به اثری خاص و متفاوت ساخته که خواننده به خوبی با آن همراه میشود

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی