راهنمای کامل حاملگی

راهنمای کامل حاملگی

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
317

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای کامل حاملگی

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
خواب‌ها و رویاها، اسرارآمیز و گیج‌کننده‌اند! خواب‌ها در طول تاریخ به‌عنوان نشانه‌ای از پیشگویی و رازگشایی در نظر گرفته شده‌اند و در داستان‌ها آمده است که دانشمندی ساختار مولکولی کربن را در خواب دید و کشف کرد! همان‌طور که درباره‌ی معنی خوابی بخصوص بحث و گفتگوی بسیار وجود دارد، درباره‌ی علت خواب دیدن نیز نظریات متفاوتی وجود دارد.حتی در دنیای کنونی و با وجود پیشرفت اعجاب‌برانگیز علم نیز خواب‌ها و رویاها همچنان اسرارآمیز باقی مانده‌اند.
رویاها به شكل اجمالی نشان‌دهنده‌ی عقده‌های روحی و گره‌های روانی هر فرد و چگونگی مواجهه‌ی ناخودآگاه با مشكلات هستند، عقده‌ها نقاط تاریك روان هر فرد هستند. رویا تصاویری مبهم از احساسات ایجاد می‌كند كه درك عقده و نماد‌های خودآگاه آن را آسان‌تر می‌كند. وقتی عقده‌ها پنهان و ناپیدا باشند از پشت به ما هجوم می‌آورند و ما را به دام می‌اندازند. افراد و شرایطی كه در رویای ما ظاهر می‌شوند، انرژی‌های فردی، مشكلات و هیجاناتی هستند كه ما با آن‌ها زندگی می‌كنیم. پرداختن به رویاها به ما اجازه می‌دهد كه بازی خلاقی را با روان خود انجام دهیم. هر فرد استاد و هنرپیشه‌ای درونی دارد كه تجارب وی را در چهارچوب قرار می‌دهد و ابعاد فردی زندگی را در قالب كهن‌الگوها تحلیل می‌كند.
کمتر کسی هست که خوابی دیده باشد و نخواهد که معنی آن را بداند. به همین دلیل نویسنده سعی کرده است تا خوانندگان عزیز ار با آنچه علم در مورد خواب و تفسیر رویا کشف کرده است، آشنا کند...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی