بعد از تاریکی

(24)

1,450,000ریال

1,305,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1278

علاقه مندان به این کتاب
18

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بعد از تاریکی

انتشارات نگاه منتشر کرد:
تنهایی آدمی موضوعی محوری در آثار موراکامی است و در داستان «بعد از تاریکی» هم بار دیگر به این مفهوم می‌پردازد. موراکامی در داستان «بعد از تاریکی» مخاطب را به گردشی شبانه در شهر توکیو می‌برد و فضای سردی را روایت می‌کند که شخصیت اصلی آن دختری است که تمام زندگی‌اش را صرف درس خواندن کرده تا سایر ضعف‌هایش را بپوشاند.
در توضیح این کتاب آمده است: «بعد از تاریكی رمان نه چندان بلندی است كه زندگی شبانه توكیو را در عصر تسلط تكنولوژی دیجیتال و غرق شدن شهری در میان چراغ‌های نئون روایت می‌كند و روان آدم‌هایی سرگشته و مبهوت را كه در چنبره چنین فضا و مكانی اسیرند می‌كاود.»
هاروکی موراکامی، زادة 1949 کیوتو، نویسندة ژاپنی، نوشتن را از سی‌و‌سه سالگی آغاز کرده و آثار منتشر شدة او تا به امروز به بیشتر زبان‌ها از جمله فارسی ترجمه گردیده و هم اینک یکی از کاندیدا‌های نوبل ادبی است. بعد ازتاریکی، رمان نه چندان بلندی است که زندگی شبانة توکیو را در عصر تسلّط تکنولوژی دیجیتال و غرق شدن شهری در میان چراغهای نئون روایت می‌کند و روان آدم‌هایی سرگشته و مبهوت را که در چنبره ی چنین فضا و مکانی اسیرند می‌کاود. با اینکه عنصر زمان و مکان در این اثر اهمیت دارد، اما ماجرا‌های آن می‌تواند در هر زمان و مکانی روی دهد و شاید همین نکتة همه شمولی آثار موراکامی، یکی از رمزهای اقبال خوانندگان به نوشته‌های او اعم از رمان و داستان کوتاه باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه امین
    • پاسخ به نظر

    داستان دوست داشتی. البته ترجمه گاها نامفهوم یا غیر منسجم بود و اشتباهات تایپی و ویراستاری زیادی هم داشت.

  • تصویر کاربر

    • الینا
    • پاسخ به نظر

    (بعد از تاریکی) کتابی دوست داشتنی و همدل همه کسانی ایه که به دلیلی نامشخص غمگین هستن و حس گمشده بودن دارن... اما ترجمه این کتاب از نشر نگاه یک سری مشکلات نگارشی داشت و شاید بهتر باشه کتاب رو از نشر دیگه ای تهیه کنید.

  • تصویر کاربر

    • سنا مومنی
    • پاسخ به نظر

    موراکامی یکی از نویسنده های مورد علاقه منه. منتهی این کتاب اصلا خوب ترجمه نشده، بنابراین گه خواستین این کتابو بخرین حتما از یک نشر دیگه تهیه اش کنید.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی