دفتر بزرگ

(26)

1,550,000ریال

1,395,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2222

علاقه مندان به این کتاب
29

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
8

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دفتر بزرگ

انتشارات مروارید منتشر کرد:

رمان «دفتر بزرگ» نگاهی متفاوت است به اشغالگری نازی‌ها و شرایط كشور روسیه. این از بین رفتن احساسات و عواطف تا حدی است كه كمتر نشانی از آن‌ها را در ادامه زندگی شخصیت‌ها داستان می‌توان یافت.
کریستوف در این اثر برخی قواعد اصلی داستان نویسی سنتی را در هم می‌شکند. راوی داستان اول شخص جمع است؛ به عبارتی دو برادر دوقلو به طور مشترک داستان را روایت می‌کنند. کتاب به بخش‌های متعددی تقسیم شده و هر بخش چند صفحه بیشتر به طول نمی‌انجامد. با این اوصاف نویسنده با زبانی ساده که مناسب سن و سال راوی‌های داستان است از تلاش آن‌ها برای تکیه بر خودشان می‌نویسد و دنیایی را به تصویر می‌کشد که فردای آن را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.
آگوتا کریستوف معروف ترین نویسنده ی معاصر سوئیسی مجاری الاصل است که با نوشتنِ تریلوژی دوقلوها به شهرتی جهانی دست یافت. خواننده های بی شمار آثار او مجذوب و مبهوت نثری شدیداً مینی مالیست می شوند که سرسختانه همه ی تصنّع ها را رد می کند تا خشونت و سیاهی زندگی را در نزدیک ترین حالتِ ممکن به مخاطب ارائه دهد. دفتر بزرگ جلد اول این تریلوژی است که جایزه ی بهترین رمان اروپایی را کسب کرد و تاکنون به بیش از 33 زبان دنیا ترجمه شده است. تا سال 1986 آگوتا کریستوف در دنیای ادبیات فردی تقریباً ناشناخته بود تا اینکه همان سال انتشارات معتبر Seuil فرانسه اولین رمان او را چاپ کرد. «دفتر بزرگ» با استقبال بی سابقه ی مخاطبان و منتقدان ادبیات مواجه شد و جایزه ی بهترین کتاب اروپایی ADELF را به خود اختصاص داد. این رمان جلد اول از تریلو ژی دوقلوها بود که با رمان های مدرک (1989) و دروغ سوم (1991 برنده ی جایزه ی لیور انتر) کامل شد و آگوتا کریستوف را به یکی از معروف ترین نویسنده های فرانکفون دنیا بدل کرد. این تریلوژی خیلی زود به بیش از 33 زبان ترجمه شد و علاقه مندان زیادی در سراسر جهان یافت.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • آزفنداک آزفنداک
    • پاسخ به نظر

    کتاب داستان یک دو قلو را روایت میکنه. زندگی آنها دچار جنگ میشه و نویسنده به خوبی سختی‌ها و مشکلاتی که جنگ برای انسان‌ها به وجود می‌آورد را روایت میکنه. نثر کتاب ساده هست و خواننده به خوبی با کتاب همراه میشه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی