کارنامه‌ چهل‌ ساله

کارنامه‌ چهل‌ ساله

(6)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
664

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کارنامه‌ چهل‌ ساله

انتشارات مرکز منتشر کرد:
داریوش مهرجویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران درباره کتاب "مهرجویی ؛ کارنامه چهل ساله" گفت: در ابتدا قرار بود فیلمی مستند با همین عنوان از زندگی من ساخته شود که این فیلم را مانی حقیقی کارگردانی کرد و این فیلم در جشنواره نمایش داده شد. این فیلم یک گفت و گویی بود درباره من و نقطه نظرهای دوستان درباره من که این فیلم ساخته شد.
مهرجویی ادامه داد: آن قسمت های مربوط به گفت و گو را در قالب یک کتاب مکتوب کرد و در اختیار من قرارد و من نیز آن را تایید کردم اما درباره عکس ها نطری نداشتم. درمجموع این کتاب قابل قبول من و خوب ادیت شده است و توانسته است رضایت من را جلب کند.

کارگردان فیلم " سارا" یاد آور شد: معمولا ژورنالیست ها سوال های کلیشه ای را از من می پرسند و مصاحبه کنندهها سوال هایی را می پرسند که رغبتی برای جواب دادن را در ما ایجاد نمی کند. اما هوشمندی که مانی در نحوه بیان کردن سوال ها به خرج داده است مورد تایید من است.

کتاب"مهرجویی؛ کارنامه چهل ساله" با تصاویری از داریوش مهرجویی و آثار سینمایی او همراه است، با فصل‌های "گاو، آقای هالو، پستچی، دایره‌ی مینا"، "مدرسه‌ای که می‌رفتیم، الموت، سفر به سرزمین آرتور رمبو"، "اجاره‌نشین‌ها?، شیرک"، "هامون"، "بانو، سارا، پری، لیلا"، "درخت گلابی"، "دختردایی گمشده، میکس، بمانی" و "مهمان مامان، سنتوری"، همراه با نمایه‌ی آثار منتشر شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی